Leedu firma Transaviabaltika lennutas oktoobris Tallinn-Kuressaare-Tallinn suunal 1250 reisijat. Tallinn-Kärdla-Tallinna suunal reisis 1026 inimest.
Neli esimest täispikka taastunud lennuühenduse kuud annab lennufirma sõnul kinnitust, et suursaarte elanikud eelistavad üha enam õhutransporti. “Lendajate arv näitab meile jätkuvat kasvutrendi, oktoobris oli lendude täituvus Tallinn-Kuressaare-Tallinna suunal 61 protsenti,” märkis Transaviabaltika esindaja Rene Must pressiteate vahendusel.
Tallinn-Kärdla-Tallinna lendude täituvus on tema sõnul firma senise lennuperioodi kõrgeim, 52 protsenti.
Kui lennuühenduse taastumisest alates on Kuressaare suunal lendude täituvus stabiilselt kuni 60 protsendi juures püsinud, siis Kärdla lennusuund on oma statistiliste näitajatega jäänud 45 protsendi juurde.
Kogu lennuperioodi jooksul on Kuressaare suunal tenindatud 5283 reisijat, Kärdla suunal aga 4193.
Nädalas lennatakse 12 korda Tallinn-Kuressaare-Tallinna liinil ja 12 korda Tallinn-Kärdla-Tallinna liinil.
Sisuliselt on lahtikirjutamata Hiiumaa liini täituMuse (mitte täituVus, nagu leedukate Eesti kõneisik pidevalt korrutab) suurenemine.
Oktooblis olid Hiiumaa liinil tõrked parvlaevaliikluses ja lisaks oktoobri alguses otsustas Transaviabaltika ergutada piletiostu Tallinna-Kärdla lennuliinil ja paisata novembri lõpuni müüki sooduspiletid, mille hinnad algavad 15 eurost ehk sisuliselt on kampaania perioodil võimalik lennata Tallinnast Kärdla ja tagasi bussipileti hinna eest.
Sellest ka see ebastabiilus Hiiuma liini täitumuses. Mis saab siis, kui ükskord “Leiger jõuab koju” ja lennupileti hind “stabiliseerub” Hiiumaa liinil?
Voll omas mahlas ( ettevaatust: võib põhjustada allergiat !)
Luikesid ja teisi linde oli õhus nii palju,lendavaid inimesi ei märganudki..