Kuressaare gümnaasium on hädas õpetajatega, kes ei suuda oma ainet lastele selgeks teha ning pedagoogide töö hindamiseks korraldati sisekontroll.
Direktor Toomas Takkis probleemi kommenteerida ei soovinud, viidates, et see on kooli siseasi. Kas tõesti on see, mis puudutab kümneid, lausa sadu õpilasi, pelgalt kooli siseasi?
Suur osa KG ühe seitsmenda klassi õpilasi sai ka matemaatika järeltöö eest mitterahuldava hinde. Vägisi kerkib mõttesse küsimus, kui suur roll on selles pedagoogil ja tema oskustel või oskamatusel oma ainet selgeks teha. KG on kõvasti pingutanud, et uusi õpetajaid leida, aga mida teha, kui neid mõne aine puhul pole kuskilt tulemas?
Igal juhul kannatavad kõige rohkem lapsed. Hariduse omandamist võib ju võrrelda ehitamisega – korraliku vundamendita ei maksa loota, et maja saab tugev ja kvaliteetne.
Uskumatu!
Kooli siseasi? Muidu on kool suur ühiskonna ja kogukonna osa, kuid kui on probleem, siis on kooli siseasi!!!
muidugi tuleks ka kõigi “kahemeeste” vanemate nimed ja töökohad avaldada, sest aastasadu on ju musta pesu niimoodi pestud. Hea komme oli vanasti ka avaliku parteikoosoleku kokkukutsumine kui keegi oli amoraalne olnud.
Löpuks ometi on ka öpetajad liistule vöetud, muidu on ju ikka lapsed l….
Teadsime omal ajal täpselt, millise öpetajaga saab midagi selgeks ja millisega mitte. Öpetajate konrolli tuleks ka teistes koolides läbi viia!!!
Enne hukkamõistu võiks tuua ka taustainfo: kas sama õpetaja on klassi õpetanud üle ühe aasta, kas eelmistes kooliastmetes oli matemaatikaõpetajaks ehk klassiõpetaja, jne. Küsiks õige ka õpilaste käest, kas nad ikka õppinud ka on või ootavad, et õpetaja kulbiga pähe paneks. Vinguda saab alati ja lõpuks tekib teismelistel lihtsalt mängu mõnu: “vingume veel, vaatame mis saab”.