Romudekampaania ajas ostutelefoni punaseks

ROMUSID KUI PALJU: Sikassaare Vanametalli tegevjuht Tauno Ligi kergitab romusõidukeid, mis kampaania raames kohale toodud. ERAKOGU

ROMUSID KUI PALJU: Sikassaare Vanametalli tegevjuht Tauno Ligi kergitab romusõidukeid, mis kampaania raames kohale toodud.
ERAKOGU

Terve oktoobri väldanud Sikassaare Vanametalli korraldatud romusõidukite kokkuostukampaania osutus edukaks – registrist sai aktsiooni käigus kustutatud paarsada sõidukit.

Sikassaare Vanametall OÜ juhatuse liige Herki Sai rääkis, et nad korraldasid romusõidukite kampaania seoses muutunud seadusandlusega, milles põhiline muudatus seisnes seismajäänud sõidukitele sundkindlustuse määramises.

Oma kampaanias juhtis Sikassaare Vanametall inimeste tähelepanu seismajäänud romude keskkonnast eemaldamise vajalikkusele. Kampaania oli edukas, tunnistas Herki Sai.

“Meie ettevõtte telefon helises vahetpidamata, helistasid murelikud inimesed ja me aitasime neid, kuidas suutsime,” tunnistas Sai kampaania populaarsust. Kokkuost andis muuhulgas inimestele Saia sõnutsi omapoolseid soovitusi, kuidas käituda, kui ei soovi sõidukit veel vanametalliks müüa.

“Ühtekokku kustutasime registrist ca 200 sõidukit, lisaks oli veel sõidukeid, mis olid juba arvelt kustutatud,” ütles Sikassaare Vanametalli juhatuse liige.

Põhiliselt toodi kokkuostu tema sõnul sõidukeid, mis ei läbinud enam tehnoülevaatust, olid avariilised ja mille remont on kulukas. Samas oli Herki Saia sõnul neile toodud sõidukite hulgas ka täiesti korras masinaid, mis olid lihtsalt perre soetatud uue auto kõrval seisma jäänud.

Autode vanus, mis kampaania korras kokkuostu toodi, oli väga erinev – esines kaheksakümnendate aastate lõpust pärit Žigulisid, aga ka kahetuhandete algusaastate BMW-sid.

Keskmine romuks toodud auto oli aga ikkagi üheksakümnendate aastate sõiduk, mis vajab lihtsalt remonti ega läbiks tehnoülevaatust niisama lihtsalt.

Herki Sai selgitas, et nende romusõidukite kampaania langes aega, kus vanametalli maailmaturuhinnad on madalseisus. “Sellest sõltuvalt üritasime maksta Eesti turu keskmist hinda ja kuna ostame sõidukeid kaalu järgi, varieerusid hinnad 25 eurost 100 euroni.”

Print Friendly, PDF & Email
(Vaadatud 1 268 korda, sh täna 1)