LIHTNE KÜSIMUS (11)

Miks kadus Kuressaare postkontorist järjekorrapiletimasin? Kas küsis liiga palju elektrit? Või äkki paberit? Igatahes tundub selle kaotamine päris absurdne. Postitöötajad pole niisama poe kassapidajad, kes teevad *piiksu* ja “järgmine!”. Omniva võib igast otsast koomale tõmmata, aga järjekorraautomaadist loobumine on lihtsalt rumal! Ma nüüd ei teagi, kas julgen välismaalt midagi tellida, mille eeldatav saabumisaeg langeb kuu esimestele päevadele…
Erki Varma, Omniva kommunikatsioonijuht:
Tänan muret tundmast meie töötajate pärast. Järjekorramasin ei ole Kuressaare postkontorist õnneks siiski kuskile kadunud ja seda ei ole ka plaanis kuskile kaotada. Masin oli lihtsalt ajutiselt hoolduses ja peaks juba lähiajal taas kõiki meie kliente postkontoris rõõmustama.

Print Friendly, PDF & Email
(Vaadatud 910 korda, sh täna 1)