Auriga omanik küsib keskuse arendamisel klientidelt nõu (73)

ROHKEM RAAMATUID: Kärla mees Enno Niit ei käi Aurigas küll ülearu tihti, ent kui käib, saab kõik, mis vaja, ostetud. Samas, suure lugejana meeldiks tallegi, kui keskuses oleks üks suur ja rikkalik raamatukauplus. RAUL VINNI

ROHKEM RAAMATUID: Kärla mees Enno Niit ei käi Aurigas küll ülearu tihti, ent kui käib, saab kõik, mis vaja, ostetud. Samas, suure lugejana meeldiks tallegi, kui keskuses oleks üks suur ja rikkalik raamatukauplus.
RAUL VINNI

Suvel Auriga kaubanduskeskuse uueks omanikuks saanud tuntud välisinvestorite vahendaja Zenith Capital Management tahab keskuse uuendamisega algust teha tuleval aastal. Enne tahab ta aga teada, mida kliendid keskuses näha tahaksid.

Auriga kaubanduskeskuse esindaja Kristjan Maaroos kinnitas tulevikuplaanidest kõneldes, et uuel omanikul on plaan muuta Saaremaa suurim kaubanduskeskus senisest mitmekülgsemaks ja külastajate jaoks atraktiivsemaks.

Kuna arendusprotsessid ja rentnikega läbirääkimised võtavad aega, saavad nad konkreetsete uute rentnike nimed avaldada alles pärast lepingute sõlmimist. Kõikide muudatuste juures peab uus omanik silmas Kuressaare elanike ja kõikide saarlaste huve. “Kindlasti plaanime ka küsida klientide arvamust, millest keskuses kõige enam puudust tuntakse,” ütles ta.

Auriga peab kaubanduskeskuse esindaja kinnitusel suutma pakkuda parimat teenust nii igapäevasele kiirele ostlejale kui ka sellisele kliendile, kes soovib veeta keskuses koos pere või sõpradega pikemalt aega. Tuginedes varasemale kogemusele teiste kaubanduskeskustega ja turu arengutrendidele, saab Maaroosi sõnul öelda, et kindlasti ootavad kliendid keskuselt võimalikult laia valikut teenuseid, erinevaid vaba aja veetmise võimalusi ning mitmekülgset ja kvaliteetset toitlustust.

Kristjan Maaroosi sõnul antakse endast parim, et tuua Saaremaale uusi kaubamärke, laiendamaks rõiva- ja jalatsivalikut. “Meie ülesanne on veenda kaubanduskette laienema ka mere taha, hoolimata mõnevõrra keerukamast juhtimisest ja logistikast.”

Selle ülesande täitmiseks tahab uus omanik viia keskuse uuendamise läbi võimalikult üheaegselt, et uued tulijad leiaksid tuge üksteiselt, aga ka kaubanduskeskuse praegustelt rentnikelt.

Uuenduse täpsem ajagraafik on uuel omanikul väljatöötamisel, aga kindel soov on sellega algust teha 2016. aasta esimeses pooles. “Kahtlemata on keskuse jaoks olulised ka suvised turistid, aga kaubandusliku koosluse kokkupanekul lähtume eelkõige saarlaste soovidest, olles sõbralikud ja perekesksed,” kinnitas Kristjan Maaroos.

Auriga uus omanik Zenith Capital Management on varade juhtimise ja finantsnõustamise ettevõte, mis tegeleb varakate eraisikute, nende perekondade ja eraomandis olevate äriühingute finantsasjade korraldamise, struktureerimise ja isiklike vajadustega. Nende kliendid on nii kohalikud kui ka välismaalased ning ettevõtte tegevusvaldkondade hulka kuuluvad nt kinnisvara juhtimine, ettevõtete rahastamine ja ärinõustamine. Ettevõte on tuntud välisinvestorite vahendajana Eestisse, väliskliente on neil eelkõige SRÜ riikidest, Venemaalt ja Ukrainast.

Keskuse eelmine omanik jäi keskusega seotuks halduspoolelt, selle jaoks loodi Auriga Halduse OÜ.


 

Raamatuid, kohvi ja rohkem riideid

Saarte Hääl uuris eile Auriga kaubanduskeskust külastanud klientidelt, mida nemad keskuses kindlasti näha sooviksid. Parasjagu ostudega ühele poole saanud Kalmet Valge arvas, et tegelikult on kõik, mis vaja, keskuses olemas. Ent mõni eraldi raamatulugemise, -laenutamise nurgake võiks Aurigas olla küll. “Selline, kust mehed saaks raamatu laenutada ja lugeda, kui naised šoppavad,” pakkus Valge.

Triinu Kukk ja Pearu Sink, kes külastavad Auriga keskust pea iga päev, tahaksid, et seal oleks näiteks Apollo raamatukauplus. “Apollo võiks kindlasti Saaremaale tulla, ja mõni noorterõivaste pood, ainult Seppäläst on ju vähe,” nentis Kukk. “Rõivad ja raamatud – neid võiks rohkem olla.”

Pearu Sink lisas, et neile meeldib Sõõrikukohviku kohv. “Siin on linna parim kohv ja pontšikud,” kiitis ta. Kui keskuses oleks mõni eriti äge kohvikoht veel, mis olekski ainult kohvimüügile keskendunud, meeldiks see neile samuti väga. “Väga head kohvi on raske leida,” tõdes Sink. “Kui siin selline koht oleks, käiksime raudselt iga päev läbi ja ma usun, et teised käiksid ka.”

Print Friendly, PDF & Email
(Vaadatud 4 018 korda, sh täna 1)