Läinud nädalavahetusel tekkisid Virtsu ja Kuivastu sadamasse taas järjekorrad. Väinamere Liinide kinnitusel oli järjekordade tekkimine üle aastate erandlik. Seda seepärast, et sabad tekkisid hoopis laupäeval.
Saaremaa Laevakompanii tegevjuht Tõnis Rihvk selgitas, et parvlaev Muhumaa pidi lahkuma reede öösel Klaipedasse dokki, kust oli samal ajal remondist tagasi tulemas parvlaev Saaremaa. Laeva naasmine viibis aga Klaipedas sadama kontrolliprotseduuride venimise tõttu.
Rihvki sõnul saatsid nad samas laeva liinile kohe, kui see tagasi oli. “Saaremaa tegi esimese reisi väljumisega kell 17 Kuivastust, samuti jätkasid liinil parvlaevad Ionas ja Regula,” kinnitas Rihvk.
Kõige pikemad ooteajad olidki laupäeva pärastlõunal, kui sõitsid kahekesi lepingujärgsed laevad Regula ja Ionas. “Saaremaa Laevakompanii vabandab kõigi reisijate ees, kes laupäeval järjekorras seisma pidid. Tegu oli laevastiku muudatustest tingitud erandolukorraga,” toonitas Rihvk.
Ta tõi muuhulgas välja, et nii vedaja enda kui ka reisijate jaoks on Saaremaa ja Muhumaa saanud praeguseks juba harjumuspäraseks kvaliteediks. “Kuid tegelikult vastavad laupäeva hommikul ja lõunal liini teenindanud parvlaevad Ionas ja Regula riigi nägemusele ja tellimusele.” Parvlaev Saaremaa on seega lepingu mõttes justkui lisaalus. Rihvk nentis, et nad taotlesid küll ka juulikuuks lisareise, kuid ministeeriumilt selleks luba ei saadud.
Pühapäeval sõitsid Kuivastu-Virtsu liinil taas kolm laeva: Saaremaa, Ionas ja Regula. Üle tunniseid ooteaegu siis ei tekkinud ja kell 20.30 ei olnud teenindusjuhi kinnitusel enam üldse ootejärjekorda.
Tuues välja reisijanumbreid juulikuu nädalalõppudel, märkis Väinamere Liinide teenindusjuht Anu Hiiuväin, et näiteks 3.-7. juulini reisis Kuivastu ja Virtsu vahelisel liinil ühtekokku 26 777 reisijat ning 9532 sõidukit. Sellele järgneval nädalalõpul, 10.-12. juulini teenindati sel liinil 12 162 sõidukit ning 37 451 reisijat ning läinud nädalalõpul, 17.-19. juulini oli sõidukeid 10 569 ja reisijaid samas 29 945.
..aru ma ei saa ,kuidas on meie riigis pidevalt sellised probleemid,on ju ometi vastavad ametkonnad,kelle kompetentsi teatud asi kuulub.alati justkui paneb paika pärast VABANDAMINE,aga inimesed ootavad tunde,et koju saada,Kas seda peetakse tõesti normaalseks?Jällegi on võrreldav ja vajalik SILLA TÄHTSUS,…..AGA MIDA MEIE SILMAD KAHJUKS EI NÄE !
Erandolukord – olukord, millal SLK ei tule oma tööülesannetega toime!
SILDA ON VAJA !!!!
Piinlik võiks olla kui pakutakse nii viletsat teenust
on seda viletsat teenust ka kunagi nähtud ja uskuge, saame veelgi näha …
Need “erandolukorrad” võib järgmise aasta sügiseni täpselt ette prognoosida. Järgmine eriolukord on juba pühapäeval, siis merepäevade lõpetamise pühapäeval, oktoobris ralli lõpupäeval… Järgmise aasta pull hakkab peale peale Jaanipäeva ja sealt analoogselt edasi kuni oktoobrikuuni. Muidugi juhul, kui uued praamid saabuvad tähtajaks …
Need eriolukorrad jäävad kenasti inimestele mällu ja 2016 lõpus pole midagi praeguselt vedajalt taga igatseda.
Halb jääb alati paremini meelde kui hea. Edu jahilkäigule väljamaal.