“Meile on hoopis mehi juurde vaja,” põrutab Saaremaa Laevakompanii tegevjuht Tõnis Rihvk (fotol) ja kinnitab, et vastupidiselt meedias väidetule saavad Saksamaal tööd kõik seda soovivad praegused laevaperede liikmed ja inimesi on juurdegi tarvis.
“1. jaanuaril oli meil 100 inimest, täna juba 160, nende hulgas paljud töötanud laevakompaniis juba üle kahekümne aasta, kuid ka uusi noori asjalikke poisse,” kiitis Tõnis Rihvk. “Lühikese ajaga oleme mehitanud kolm uut laeva, St. Ola, Ionas ja Ormsö. See näitab, et keeruliste aegade kiuste läheb laevakompaniil päris hästi. Tuhat tänu ja minu siiras lugupidamine selle eest meie tublidele töötajatele!”
Rihvki sõnul kutsub ta üles võtma Saaremaa Laevakompaniiga ühendust kõigil inimestel, kes “eesti soost ja saksa keel suus”, sest saarlaste veetaval, Elbe jõel Brunsbütteli ja Cuxhaveni vahel käivitataval laevaliinile tahetakse tingimata pakkuda tööd just oma inimestele.
Rihvk rääkis, et mingit probleemi pole leida inglise või vene keele oskusega töötajaid, kuid saksa keelega on paraku tunduvalt keerulisem. “Kuna Saksamaalt koju- ja tagasisõidud võtavad aega terve päeva, pakume välja erinevaid variante, kuidas vahetustega töö käib, kas kuu kohal ja kuu vaba, poolteistkuuline vahetus vms,” selgitas ta. “Võib-olla mõnele inimesele sobiks ka 2–3 kuud kohapeal olla, ülejäänud aeg oleks seega vaba ja võib näiteks perele pühenduda.”
palk Saksamaal oleks muidugi sama, mis Virtsu-Kuivastu vahel, ehk siis 1/3 saksamaal töötava türklasest koristaja palgast :), aga lisandub lisatasu- kolme kuu pärast saab tasuta bussipileti koju.
kust sa seda tead ,et hommikul vara juba klähvid
Sellise negatiivsusega inimesele jääbki osaks
vaid kehva peremehe koera elu. Ainult klähvimine annab rõõmu.
No allesjäänud laevade teenindava personali näost ei paista küll röömu ja teotahet mis annaks märku piisavast rahulolu pakkuvast tõõtasust Kui ikka lahedamist vajavad argimured koguaeg meeles mõlguvad siis on ikka keeruline ise rõõmust pakatada
Huvitav,kas Eestis mõni ettevõte normaalset
palka ka maksab ?
Miljonid,miljonid kasumid käibed
töölised paljad 355-700 euri palk
müüjad,meditsiin jne… töörahvas
Kõik kurdavad ???
Tean, et autoteeninduses mandril teenib töömees 1600-1800 kätte.
Ei ole üllatus, et Saksamaal parvlaevaga opereerides peab saksa keelt oskama.
Ei ole üllatus, et Väinamerel parvlaevaga opereerides peab eesti keelt oskama.
See on paika pandud isegi Väinamere Liinide ja MKM vahel sõlmitud avaliku liiniveo lepingus, punkt 8, lõige 7: olema mehitatud sõitjaid teenindavate laevapereliikmete osas eesti keelt kõnelevate isikutega;
Suur oli aga minu üllatus, kui lugesin Urve Palo sõlmitud lepingut Tallinna Sadama tütarettevõtetega — mingit eesti keele nõuet enam ei ole Väinamerel opereerides alates 2016 aasta sügisest!
Praegu on õige aeg tutvuda uue lepinguga, et 2016 aasta sügisel poleks ülla-ülla, sest Palo lepingus on palju üllatavaid punkte juurde tulnud ja paljud punktid üllatuslikult puudu.
Minuteada saavad ka Baltik Workboatsis mehed korralikku palka–palganumbrid lõpevad ikka nelja nulliga..
Kas 900 euri,10 senti või 10 000 euri?
neli nulli neto või bruto