
ABIVALMIS JA SÕBRALIK: kiidetute nimekirja kuuluvad ka Kuressaare hambapolikliiniku registratuuri töötajad. Pildile jäi Siivi Belinets. Foto: Tambet Allik
Eile pärastlõunaks oli heateenindus.ee kodulehekülje kiituste rubriiki saadetud veerandsada teadet suurepärase teeninduse ja teenindajate kohta Saare maakonnas.
Bauhofi Kuressaare kaupluses on kliendi hinnangul positiivne, sõbralik ja abivalmis töötaja Maris Põld. Kiidetakse ka GoBusi Saaremaa osakonna bussijuhti Hillar Kuuske kui väga viisakat, rahulikku ja klientidesse-sõitjatesse lugupidamisega suhtuvat sohvrit.
Kuressaare Rahva Raamatust nimetatakse väga sõbralikku ja abivalmit teenindajat Eve Mäge, Carolina London Tele2 Kuressaare esindusest on aga ühe kliendi sõnul “tubli ja tark tüdruk, kes tõesti oskab asja”.
Veel kiidavad külastajad Kuressaare Hambapolikliiniku registratuuri töötajaid, Kalevi šokolaadipoe teenindust, Saaremaa tarbijate ühistu Liiva kaupluse müüjat Evely Aeru, Marili Kesküla Tele2-st, Krediidipanga Kuressaare kontori, Saare Selveri ja Auriga keskuse lillepoe töötajaid.
Kiiduväärt teenindajaist on teada andnud ka Kadi raadiosse helistanud inimesed. Ka nemad tõstsid esile Kuressaare hambapolikliiniku registratuuri töötajaid, ent ka Aia tänava nurgal asuva Butiigi teenindust.
Üks enam kiidetud teenindajaid on Kuressaare Maxima kaupluse kassapidaja Ivi Linkmann (väiksel fotol), keda oli esile tõstetud neljal korral.
“Kiidan väga kiiret, sõbralikku ja rõõmsameelset kassapidajat, kelle juures olen saanud väga hea teeninduse osaliseks,” kirjutab Urve Kuressaarest. “Et tal jätkuks rõõmsat meelt ka edaspidiseks. Maksan alati tema kassas.” “Väga kiire ja hea teenindus,” leiab teine klient. “Väga hea, tubli ja kiire töötaja! Head meelt ja rõõmu edaspidiseks,” lisab kolmas.
Ivi Linkmann töötab Kuressaare Maxima kaupluses kassapidajana möödunud aasta juuli algusest. “Mulle meeldib töö, kus saab inimestega rääkida,” kinnitas ta. “Ja paistab, et ka ostjatele meeldib, kui nendega suheldakse.”
Tõsi, tundide viisi kassas istuda pole just kerge. “Eks see väsita küll, aga sellest ei tohi välja teha,” arvas Linkmann.
Ostjad tunnustavad ka Linkmanni kolleegi Ülle Pihlat, iseloomustades teda kiire, sõbraliku ja rõõmsameelsena. Samuti Maximas kassapidajana töötava Sten Karlsoni kohta kirjutab klient: “Üks kiiremaid teenindajaid, keda üldse kohanud olen! Väga rõõmsameelne ja tubli noormees.”
Kuressaare Maxima juhatajal Aira Lepal on klientide tunnustuse üle hea meel. “Kliendile on esmatähtis vaba suhtlemine, viisakus ja loomulikkus – see meeldib kõigile,” kinnitas ta. Lepa hinnangul on kõik kolm kassapidajat, kes heateenindus.ee leheküljel nimepidi ära toodud, tunnustust väärt.
pean todema et hambapolikl. kulastamise lopetasin,kuna registratuuri teenindaja vaevu suutis kusimustele vastata.(pildil). Vehkis kaega- sinna ja sinna…
….nõus…tema ei ole küll kvaliteetne teenindaja
oman isegi paari ebameeldivat kokkupuudet selle hambapolikliiniku tädiga kes pildil.väga nipsakas ja üleolev inimene tema siin kiidetute hulgas küll olla ei tohiks.
Väga õiged nimed, veel palju teisigi, supper teenindus, alati naeratus ja head soovitused, edu Teile veel edaspidi, olete ikka head
Ehk kutsutakse tublid tööinimesed järgmisel aastal ka linnapea ja maavanema vastuvõtule?
Mina pole ka hambapolikliiniku registratuurist mingit head suhtumist kohand.Olen seal palju käind,aga väga ebasõbralik suhtumine.
Nii, kuidas sina külale, nõnda küla sinule … On inimesi, kes kohtavad kogu aeg ja igal pool ebasõbralikke teenindajaid ning vaenulikku kohtlemist. Aga kontrolligu enese käitumist ja pretnsioonikat esinemist!
Äkki peaksite ise peeglisse vaatama ja mõtlema kuidas te ise suhtlete? Kas lähenete teretades ja naeratades või on teil endil vihane ja morn pilk mille tagant ei oska teiste inimeste head suhtlust tajudagi?
Minule just Hambapolikliiniku registratuuri töötajad meeldivad, proffessionaalne suhtumine, räägivad asjast ja ei urgitse, ei irvita patsiendi üle.
Külastasin hambapolikliinikut läinud nädalal ja sain väga meeldiva teeninduse ja abi osaliseks. Tänan väga pildil olevat daami!Julgen väita, et kui ise käitud viisakalt, siis üldjuhul saad sama vastu.
Just nii,Hambapolikliiniku registratuuris on teinegi/teisigi ,see pildil olev on küll meeldiv teenindaja.
Eks see ole nii ja naa. Külastasin ka Hambapolikliinikut möödunud nädalal ja kahjuks ei jätnud teenindus küll kaugeltki head muljet :(
Mina kiidan Leisi müüjaid. Mõlemas kaupluses fantastiliselt head teenindajad. Leisil on täiega vedanud!
No on sul alles pikk viha ja vaen. Rõõmu sinu päevadesse!
On ikka kibestunud ja kade ja vaenuõhutaja, kes kogu aeg igas kommentaaris selles teisi süüdistab. Saa juba üle.
See kommentaar oli vastus ühele Nasva müüjat halvustavale kommentaarile, mille moderaator on kustutanud. See müüja valiti eelmisel aastal parimaks ja üks kommija tulistas teda sõelapõhjaks ning hakkas seda tegema ka nüüd.
Kus ja kelle poolt ta eelmisel aastal parimaks valiti?
Positiivseid mõtteid!
Kiidan ja tänan juuksur Liivi Kilumetsa ilusate,naiselike soengute ja väga hea teeninduse eest.
Kiidan Leisi juuksurit Monika Kanemägi väga oskusliku ja sõbraliku klienditeeninduse eest.
Minul ka Hambapolikliinikust kehvad mälestused Uksest sisenedes esimene klienditeenindaja on üli ülbe tegelane,vot selline tuleks kohe vallandada,sest ta ei ole sobilik sellele tööle.See tumedapäine prillidega on sõbralikum.Paistab nii,et mina pole ainus kes kirub.Olen kinel,et sinna saab kunagi tööle viisakam inimene.
Ylle on hea teenindaja mare kaubamajas. Päällä
Suuresilla Säästumarketi väga meeldivad teenindajad on Pille ja Anneli A. Alati asjalikud ja heatujulised.
Tesmani ülevaatuspunk-vajaksid täiendõpet.