Mitmed ristmikud vajavad muudatusi (6)

PROBLEEMNE RISTMIK UPAL: Liikluskomisjoni liige Veiko Viil juhtis tähelepanu, et linnale ja selle lähiümbrusele langeb suurim liikluskoormus. Foto: Tambet Allik

PROBLEEMNE RISTMIK UPAL: Liikluskomisjoni liige Veiko Viil juhtis tähelepanu, et linnale ja selle lähiümbrusele langeb suurim liikluskoormus. Foto: Tambet Allik

Saare maakonna liikluskomisjoni koosolekul tegid komisjoni liikmed ettepanekuid liiklusohtlike kohtade likvideerimiseks.

Maanteeameti Lääne regiooni hooldevaldkonna juht Enn Raadik teatas, et liikluskomisjon saab liiklusohtlike kohtade likvideerimist rahastada 92 400 euroga. “Praegu ootame komisjoni liikmetelt täiendavaid ettepanekuid liiklusohtlike kohtade osas,” ütles Raadik.

Koosolekul külalisena osalenud maanteeameti Kuressaare esinduse juhtivinsener Toomas Magus tutvustas plaani alustada tänavu Upa ristmiku ümberprojekteerimistöödega. Ehitustööde toimumise aega ei osanud ta veel planeerida.

Komisjoni liige Meelis Kaubi tegi ettepaneku seada seal juba praegu sisse kiirusepiirang 70 km/h.

Kuressaare politseijaoskonna patrullitalituse juht Matis Sikk lisas, et Valjala ristmik on sama ohtlik kui Upa oma. Päästeameti Saaremaa päästepiirkonna juht Margus Lindmäe täpsustas, et ka Kudjape vana kalmistu ristmiku sisse- ja väljasõit on lahendamata.

Toomas Magus kinnitas, et selle ristmiku lahendus oleks osa Upa ristmiku projektist, mis tegelikult hõlmaks lõiku Kuressaare ringteest kuni Suure Tõllu puhkekülani.

Muhu vallavanem Raido Liitmäe pakkus välja Saare maakonna teede äärde liikluskiirust näitavate tabloode ülesseadmise. “Vahest aitavad need kiirust kontrolli all hoida,” märkis ta.

Saaremaa omavalitsuste liidu tegevjuht Veiko Viil vahendas omavalitsustelt laekunud ettepanekuid. “Tooks välja veel Karja–Eikla tee Karjamõisa ristmiku ja Leisi aleviku kitsad teed,” loetles Viil.

Enn Raadik küsis seepeale, kas Leisi teed on riigi või valla omad, sest maanteeamet saab eelkõige likvideerida riigimaanteede liiklusohtlikke kohti.

Maavalitsuse arendusnõunik Karl Tiitson soovitas valdadel koostada nimekirja nende liiklusohtlike kohtade kohta, mille maavalitsus edastaks maanteeametile.

Komisjoni ettepanek oli, et kui Upa ristmiku projekteerimine näeb ette kiiruse vähendamist, tuleks vastavad märgid seal üles seada juba enne ehitustöid.

Print Friendly, PDF & Email
(Vaadatud 1 158 korda, sh täna 1)