Märtsi saabudes alanud kampaania “Kiida teenindajat” kutsub kliente märkama head teenindust ja teenindajat ning kiitma teeninduskohti.
Kliendid saavad anda tagasisidet, kirjutades heast teenindusest aadressil www.1182.ee või www.heateenindus.ee, helistades või saates SMS-i lühinumbril 1182 või kirjutades kiituse tagasisidesedelitele ja jättes need teeninduskohtades vastavatesse postkastidesse.
Eilseks olid www.heateenindus.ee lehel kiitust pälvinud Saare Selveri töötajad Hiie Iljas, Greta Rüütel, Heli Õunpuu ja Eve Muul.
Eve Muuli kohta on klient kirjutanud järgmist: “Teenindaja aitas minu kogemata ostetud vale kauba ümber vahetada. Poodi tagasi minnes eeldasin, et raisatud raha, kuid lõpptulemusega jäin väga rahule.”
Krediidipanga Kuressaare kontori teenindajaid Marinit ja Meritit iseloomustati aga väga positiivsete ja alati abivalmitena. “Lähenevad igale kliendile personaalselt,” leiab tunnustuse avaldaja.
Saare Selveri juhataja Iige Laesi sõnul osaleb kauplus “Kiida teenindajat” kampaanias juba aastaid.
Laesi sõnul kiidavad siinseid teenindajaid pigem külalised väljastpoolt Saaremaad. “Saarlased ei ole väga agarad internetis oma arvamust avaldama,” märkis ta. “Kui teenindajat kiidetakse, siis pigem näost näkku.”
Hea teeninduse kuul kutsub Laes kliente üles julgemalt oma arvamust avaldama.
Märtsi lõpuks koostatakse veebi, telefoni ja SMS-i teel tulnud kiitustest enimkiidetud ettevõtete edetabel. Teeninduskohad, mida kliendid kõige enam on kiitnud, saavad kampaania lõpus tunnistuse ja uksekleebise “Kliendid kiidavad 2015”.
Märtsis toimuvad ka “Parim teenindaja 2015” konkursid. Pärast Tallinna ja Tartu konkurssi selgub 19. märtsil Tallinnas Coca-Cola Plazas teiste Eesti piirkondade parim teenindaja ning II ja III koha omanikud.
“Eesti parim teenindaja 2015” finaal leiab aset 8. aprillil Tallinnas.
Kuidas ei ole parimad teeninduse hindajad teadlikud sellest,kuidas asi tegelikult toimib?
Anna pakike sedeleid tuttavatele,kirjutagu nimed ja telefoni numbrid,mida nagunii keegi ei kontrolli,saatku toimetusse tuttav kiiduaulu laulma.Kõik on selles maailmas lubatud.Lõpptulemusena lase ennast ka pildistada ja ongi võit võidetud.Keegi ei köhi ja ei julge tagamaid rääkida.Edu!
Kiitmine olgu aus,aga mitte lasta oma tuttavatel manupuleerida.Mingi võimalus peaks siiski olema ausaks mänguks.Kui ei suudeta seda teha,siis edu järgmiseks tsirkuseks.Tegelikud ja ausad,kes endast kõik annavad,et oleks klient”KUNINGAS”need lihtsalt”unustatakse”Olen teadlik lihtsalt eelmise aasta tulemustega,mis hämmastas poolt Kuressaare linna.(tuntud asutus)Kommentaare pole ju pole vaja,sest kommivad ainult(ajukääbkud)Edu!
See on mõnes mõttes ebaaus üritus,sest on väga palju toredaid teenindajaid, keda ei pakuta ja nemad jäävad kõrvale, mis siis sellest kasu on, pääsevad võib-olla hoopis need, kes polegi nii väga tublid, aga nendele on hääled antud. Teenindajal polegi tihti mingit tiitlit vaja, kuige suurem rõõm oma igapäeva töös on see, kui inimesed sulle naeratavad ja sina neile.
Sellist hindamist ei oleks üldse vaja, sest häid ja viisakaid
teenindajaid on palju. Lõpetage need võrdlemise kampaaniad.
Miks ajalehetoimetus kasutab juba mitu aastat järjest
vana fotot, artiklis “Kiida teenindajat”
Kiidan ja tunnustan Auriga lillepoe müüjaid. Kõik nad on väga head teenindajad :)
meelest ka ainult head teenindajad ongi,või tahab keegi vaielda