Karja pagariäril uus nägu (1)

TERASED TEGELASED: Aivo Kanemägi sikutab välja järjekordse “sahtlitäie” uusi rukki-seemneleibu. Foto: Tambet Allik

TERASED TEGELASED: Aivo Kanemägi sikutab välja järjekordse “sahtlitäie” uusi rukki-seemneleibu. Foto: Tambet Allik

22 aastat tegutsenud ja aina uusi maitsvaid saiu-leibu turule toov Karja pagariäri otsustas tööstuse “näopilti” värskendada. Nõnda tuldi nüüd ühes järjekordse uue tootega välja täiesti uue kujundusega.

Karja pagariäri tootesortimenti lisandus üks terane tegelane – rukki-seemneleib. Pagariäri juhataja Aivo Kanemäe sõnul on seda terast rukkileiba esialgu saada vaid mandril, ent peagi peaks see laiemalt jõudma ka Saaremaa kauplustesse.

Mõnest väiksemast poest võib seda juba leida.

“Tulimegi sellega niimoodi välja, et kohe oleks uus sümboolika pakendi peal,” märkis Kanemägi, kelle sõnutsi on “ahjusoe” leib tootmises alles sellest nädalast. Kindlasti tuleb uus toode müügile nt Selveris, Saaremaa tarbijate ühistuga räägitakse veel läbi.

Pagariäri uus nägu on heledates kollakas-oranžides toonides. Rõhutatud on, et nende toodang on ikkagi Saaremaa käsitöö. “Oli aeg värskenduseks. Aeg nõudis, konkurents turul on tihe ja kuidagimoodi peame silma paistma ning esile kerkima,” põhjendas pagaritööstusettevõtte juhataja uue sümboolika kasutusele võtmist.

“Rõhutamegi uue pakendiga seda, et meil on saaremaine toodang ja käsitöö, et tegu on väikese tööstusega ja nagu lause pakendilgi ütleb, on igale pätsile tehtud pai,” rääkis Kanemägi. Nõnda positsioneeritakse end niši-, mitte masstootjaks. “Toodame inimestele, kes hindavad saaremaisust ja kvaliteeti.”

Kui esialgu on uues pakendis vaid uus leib, siis ei tähenda see, et ülejäänud sortiment jääks vana kujunduse juurde. Järgmisena saab uue rüü üll väike porgandileib, siis rukkileib ning järk-järgult liigutakse muudkui edasi, kuni kõik vanad pakendid on välja vahetatud. “Tekib nagu selline üks suur perekond, milles on läbivalt tunda meie ühtset joont,” tähendas Aivo Kanemägi.

Uue näo teemaga on tema sõnul tegeletud mullu sügisest saati. “Nüüd oleme jõudnud nii kaugele, et esimene uus toode on väljas, sellega koos tuli uus logo ja kujundus ka meie kodulehele ning ühtlasi siis ka rahva ette,” selgitas Karja pagariäri juhataja.

Karja pagariäri on oma sortimendi osas lähtunud põhimõttest, et igale tarbijagrupile oleks midagi pakkuda. Just seepärast ongi nende toodete valik kujunenud tegutsetud aastate jooksul omanäoliseks ja huvitavaks.

Print Friendly, PDF & Email
(Vaadatud 1 152 korda, sh täna 1)