Inimene, kellele töö juures muret kurta

KUULAB ÄRA: Enerpointi üks volinikest Heini Reinfeldt kuulab hea meelega töötajate muresid. Grupijuht Kersti Võrno just uuribki talt ühtteist. Foto: Sander Ilvest

KUULAB ÄRA: Enerpointi üks volinikest Heini Reinfeldt kuulab hea meelega töötajate muresid. Grupijuht Kersti Võrno just uuribki talt ühtteist. Foto: Sander Ilvest

Igas ettevõttes, kus töötab kümme või enam inimest, peab selline inimene olemas olema. Inimene, kes on vahelüliks tööandja ja töötaja vahel, pika peene nimega öelduna – töökeskkonnavolinik.

Ent nimetagem teda lühidalt lihtsalt volinikuks, sest palju neid erinevaid volinikke ühes ettevõttes ikka olla saab. Kõnealune volinik on tööinspektsiooni inspektori Rein Nelise sõnutsi töötajate endi valitud esindaja töötervishoiu ja tööohutuse küsimustes.

“Ta suhtleb töötajatega ning edastab töötajate mured, probleemid, ettepanekud ja muu taolise tööandjale, kas suuliselt või kirjalikult, olenevalt tööandja suhtumisest,” selgitas Nelis voliniku rolli ja lisas, et kirjalik esitamine nõuab seejuures alati ka kirjalikku vastust.

Loe edasi tänasest Saarte Häälest.

Print Friendly, PDF & Email
(Vaadatud 1 247 korda, sh täna 1)