Kolm Eesti konkureerivat mobiilifirmat on sõjas, kus iga kliendi eest ollakse vist valmis kolm tilka verd loovutama. Selline mulje jääb, kui kuulsin EMT müügimeeste uuest taktikast.
Reedel helistas EMT esindaja ja pakkus, et tulgu konkureeriva ettevõtte klient üle, neil olla hoopis paremad tingimused. Odav ja hea. Klienti moosijutt eriti ei huvitanud, pealegi on tema mobiiltelefon perepaketis, mida haldab väimees. Klient teatas seda üsna resoluutselt müügimehele, kes küsis seepeale väimehe numbrit.
Kui klient ütles, et tema võõrastele inimestele oma pereliikmete telefoninumbreid ei jaga, sai müügijutt selleks korraks otsa. Paistab, et nädalavahetusel mõtles mobiilifirma esindaja asja üle järele, sest esmaspäeval helistas ta uuesti. Teatas, et on Andree ja tema tahaks ikkagi väimehe numbrit.
Hämmastunud klient teatas uuesti, et ei anna numbrit. Seega jäi ka esmaspäevane tehing ära.
Aga võib-olla ei saanud müügimees sõnast “ei” aru ja helistab homme uuesti?
Lõpuks avaldas klient veel imestust, kuidas EMT üldse tema numbrit teab – on ju perepaketi kõik numbrid salastatud.
Ega helistaja peagi su numbrit teadma. Numbreid saab ju huupi valida. Kui ta numbreid teaks, siis teaks ka väimehe oma.
telefoninumbrid ju on päris paljudel avalikult internetis, mis siis, et linnuke “salastatud” kastis on olemas (guugeldage, kui ei usu). Kusjuures mittesalastatuna ei ole neid kõnesid rohkem, kogemus olemas.
tänapäeval, kes internetis müügitehinguid teeb, neist jääb mobiilinumber maha otsingumootoritele indekseerimiseks ja veebiarhiividesse ka veel takkaotsa.