Mobiilioperaator Elisa Eesti AS algatas uue traditsiooni. Kvartali jooksul selgub Elisa esinduste üle-eestilises müügivõistluses viis paremat Elisa tippmüüjat.
Seekord oli viie tippmüüja hulgas ka Elisa Kuressaare esinduse töötaja, vanemkonsultant Sille Kadakas (fotol).
“Sillel on see väga tubli tulemus, sest ta edestas oma töös märgatavalt suuremate piirkondade esinduste müügitulemusi,” ütles Elisa Eesti AS-i suhtekorraldusjuht Marika Raiski, lisades, et Sille Kadakas on väga kauaaegne ja kogenud elisalane, kes on esinduses töötanud 2001. aastast.
“Tema väga tubli tulemuse aluseks ongi usaldus,” märkis Raiski, kelle sõnul inimesed teavad, et tema soovitused on asjalikud, pädevad ja usaldusväärsed. “Sageli juhtub ka nii, et teiste operaatorite kliendid tulevad just Sillelt nõu küsima, milline mobiiltelefon või tahvelarvuti osta.”
Elisa müügikonsultandid, kes oskavad klientidele erinevaid teenuseid ja seadmeid kõige paremini soovitada, saavad rändkarika, aukirja ja rahalise preemia.
minagi käin sillelt nõu küsimas ja alati saanud positiivse vastuse j ateeninduse osaliseks!
oleks temasuguseid vaid rohkem!
Tõepoolest väga asjalik ja sõbralik teenindaja :)
Kiidan heaks tunnustuse Sillele. Olen Elisa klient. Läksin novembris abikaasale mingit odavat töötelefoni ostma ja ennnäe, tulin poest tuttuue nutikaga välja. Seda tänu Sille oskusele mulle soovitada nutit ja seletada, kuidas sellege ümber käia.Ei kahetse ostu. Mees sai minu vana endale.
Vaene mees
Elisa klienditeeninduse puhul on vilets see, et järjekord juthub olema seal tihti pikki ja kliendid loobuvad ootamast seetõttu. Teenindada ühte klienti personaalselt hästi on küll positiivne aga järjekorras ootamine pool tundi paneb kannatuse proovile.
Tõesti tublid,meeldivad töötajad on mõlemad.Loodame ,et tippmüüja tiitel jõuab varsti jälle Saaremaale,siis juba teisele müügikonsultandile.EDU teile mõlemale.
Teenindus on hea, kuid teenuse kvaliteet on kehva. Mida ma selle Elisaga ikka teen, kui levi puudub. Vabandust, kui asi on paranenud, kuid paar aastat tagasi andis siinkandis nende leviala leida. Nagu kunagine naljanumber Q-GSM, mille parim leviala asus Kuul. Või korraldati klientidele väljasõite levialasse.
Ta on igati sümpaatne inimene ja hea teenindaja! Edu sulle, Sille!
Ma olen ka ikka aastaid käinud sealt moblasid ostmas ja need 2 teenindajat, kellega ma seal kohtunud olen on mõlemad väga sümpaatsed ja igati abivalmis olnud. Arvan, et Elisal on mõlemiga väga vedanud, sest tundub, et inimestele enestele meeldib ja huvitab see töö mida nad teevad. No tore, et vähemalt üks äramärkimist leidis. Elisa levil pärast nendes kantides, kus mina liigun küll puudusi ei ole.
Kohe kena lugeda positiivset kajastust positiivsest asjast — pole nagu Ajakaja mõnepäevavanune järjekordne “Miks, meie eestlased, nii lollid olete?” vingumine — http://www.saartehaal.ee/2014/01/14/ajakaja-tanudega-voi-siiski-mitte/
Elisas on teenindus küll väga hea! Halb on aga see,et niiiiiiii kaua peab seal järjekorras seisma ja just seisma!!! Alati on seal pikk saba ja olen ikka ligi tunni vöi tundki seisnud ja seda ka nörkemiseni,mille pärast olen pidanud lihtsalt ära minema,välja värske öhu kätte,hirmus palav on ju ka seal…
väga asjalik tagasiside kogu aeg. rõõmuga käin kuressaare esinduses.