1000 autoloosi ankeeti läksid kolme tunniga

Kanal 2 juubelikampaania koostöös Peugeot’ Eesti esindustega meelitas eile Kuressaare Autoteenindusse rahvast juba enne teeninduse ametlikku avamist. 

Kanal 2 avalike suhete juht Heili Klandorf ütles, et saarlased olid kindlasti ühed aktiivsemad osalejad, saades kolme tunniga täidetud tuhat ankeeti. “See on ilmselt ka väiksema koha eripära,” märkis Klandorf, lisades, et näiteks Tallinnas toimub loosikampaania mitu korda erinevatel päevadel ja erinevates esindustes ning inimestel on seega rohkem osalemisvõimalusi.

Kella poole kaheksast oli ootamas paarkümmend inimest ja kl 8-st kuni kl 11-ni käis rahvast pidevalt. “Maja pidanuks täna kummist olema, rahvast käis rohkem kui Selveris,” naersid Kuressaare Autoteeninduse klienditeenindajad. Autoteeninduse juhataja Priit Kuusk ütles, et nad jagasid kolmekesi ankeete välja, nii et näpud villis. “Inimesed tulid ja täitsid, võib öelda, et 30 pastakat oli kogu aeg töös,” rääkis Priit Kuusk, kelle sõnul oli rahvast igast kandist, nii maalt kui ka linnast. Viimane ankeet väljastati täitmiseks kl 11.15.

Kuuse sõnul oli rahva selline suur huvi äärmiselt üllatav. “Mõtlesin, et kui sada ankeeti ära jagame, on väga hästi, aga et nii hästi läheb, seda poleks küll osanud oodata,” lausus ta.

Täidetud ankeetide seast tõmbas autoloosi finaali pääseja nime välja väike poiss, kes oli ka ise tulnud koos emaga autoloosi ankeeti täitma, kuid kahjuks olid ankeedid siis juba otsas. Õnnelikuks finaali pääsenuks osutus Enelin Koel Kuressaarest.

Kes saab Kanal 2-lt kingituseks uue Peugeot 308, selgub 17. oktoobril Kanal 2 stuudios, kuhu finaali pääsenul tuleb isiklikult kohale minna.

Print Friendly, PDF & Email
(Vaadatud 407 korda, sh täna 1)