Saarlased on töötukassa kõnekeskuse omaks võtnud (2)

Saarlased on töötukassa kõnekeskuse omaks võtnud

Töötukassa Saaremaa büroo juht Kaie Lepp ja klienditeenindaja Marite Ringas.

Augustist alustas Eestis tööd töötukassa 20 kõnekeskust, üks ka Saaremaa büroos, kuhu esimese kuu jooksul on helistatud 428 korda. Töötukassa avalike suhete juhi Erko Vanatalu sõnul on see arvestatav number ja näitab, et inimesed on kõnekeskuse omaks võtnud.

Vanatalu lisas, et kõnekeskus on tehniline lahendus, mis toimib koostöös Elioniga, tagamaks kaasaegset klienditeenindust. “Saare maakonnas saab töötuna arvel olev inimene kõnekeskuse numbri 45 21 880 kaudu võtta ühendust näiteks oma konsultandiga, anda teada oma käekäigust või küsida otsuste kohta. Üle-eestilise kõnekeskuse telefonil 15 501 saab aga küsimusi esitada üldistes töötukassat puudutavates küsimustes või hüvitiste ja toetuste kohta.”

Eelmisest nädalast toimib töötukassa kõnekeskus Skype’i teel ka tasuta, Saare maakonnas aadressil: tksaare.

Töötukassa Saaremaa büroo juht Kaie Lepp ja klienditeenindaja Marite Ringas.

Print Friendly, PDF & Email
(Vaadatud 736 korda, sh täna 1)