Eesti Energia teeninduspunkt kolib postimajja

1. oktoobrist tegutseb praegu Tolli tänavas asuv Eesti Energia Kuressaare büroo Torni tn 1 asuvas Eesti Posti kontoris Eesti Energia teeninduspunktina. 

Kuressaare büroos töötas seni neli inimest, neist kaks teenindavad kliente ka edaspidi uues teeninduspunktis, üks töötaja jäi pensionile ja üks töötaja on koondatud.

Teeninduspunktis on klientidele abiks kaks Eesti Energia töötajat, kes nõustavad kliente kõigis elektrit, võrguteenust ja lisateenuseid puudutavates küsimustes.

“Otsus sündis mitme arengu mõjul,” ütles Eesti Energia pressiesindaja Eliis Vennik, lisades, et elektrituru ja -lepingutega seotud pöördumiste arv büroodes on vähenemas – suur muudatuste periood on seljataga ja avatud elektriturust on saanud uus reaalsus. Vennik märkis, et tulevikus kahaneb pöördumiste arv ilmselt veelgi. “Seda arvesse võttes tuleb meil leida bürooteeninduse pakkumiseks praegusest efektiivsem lahendus,” tähendas ta.

Eesti Posti kontoris asuvad Eesti Energia teeninduspunktid on lahendus, mille kaudu saab Eesti Energia ka edaspidi pakkuda bürooteenindust klientidele, kel pole võimalik teisi teeninduskanaleid kasutada. Samal ajal pakutakse teenust senisest mitmeid kordi kuluefektiivsemalt. Sellist otsust julgustas Venniku sõnul tegema Rapla, Kärdla, Jõgeva ja Põlva kogemus, seal pakutakse klientidele bürooteenindust Eesti Posti kontoris paiknevates teeninduspunktides juba 1. aprillist.

Kliendirahulolu bürooteeninduse kvaliteediga on seal jätkuvalt väga kõrge, kinnitas Eliis Vennik.

Print Friendly, PDF & Email
(Vaadatud 688 korda, sh täna 1)