
VAATAB TULEVIKKU: Hoolimata raskest hetkeseisust laevaliikluses arvab Urmas Treiel, et lähiaastatel tuleb tellida ka neljas uus laev. Foto: Sander Ilvest
Esmaspäevast naasis Kuivastu–Virtsu liinile põhilaevana parvlaev Regula, mis on viimasel ajal sõitnud mandri ja Hiiumaa vahet. Saarte Hääl kohtus Väinamere Liinide juhataja Urmas Treieliga esmaspäeva pärastlõunal, kui ta oli just tulnud Kuivastu sadamast olukorda hindamast.
Milline on siis olukord Kuivastu sadamas?
Suhteliselt rahulik. Regula püsis graafikus, kuigi mahajäänud autosid siiski oli. Keskpäeval tekkis mõneminutiline viivitus, aga lõunapausiga saadi graafikusse tagasi. Suurt osa etendas siiski see, et alates kell 6.10-st kuni 20-ni sõitis ka Muhumaa. Oma osa oli kindlasti ka ilusal ilmal.
Mis edasi saab?
Elame nädala korraga. Loomulikult ootame ka majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi poolset lahendust. Riigikogu on ju oma otsusega eraldanud riigieelarvest 600 000 eurot sügisel graafikute täiendamiseks. Sügisene plokk algab sellest nädalast ja lõpeb Saaremaa ralliga.
Edasi loe tänasest Saarte Häälest
Oleks riigil endal soetada parvlaevad ja parvlaeva reguleerimist teenusena sisse osta!Poleks selliseid probleeme nagu täna on!Varem vói hiljem see nii ka läheb,ega ükski asi pole igavene!
oleks lõpuks see sillaehituse uuring ära lõpetada ja sild valmis teha!
…üks kemplemine käib,ei mõista kuidas saab selline asi olla võimalik ühes riigis ,kus ilmselt raha paneb kõik asjad paika .Täiesti ebanormaalne olukord.aga vist on see sellest tingitud et eesti rahavs liiga kannatlik ja lepib kõigega,mis kaela kallatakse!
Antud juhul soovitaks Treieli asemel kyll Partsil uut ja reaalset tööd otsida…
point asja ümber on raha!Minu arvamus on,et màng ju ongi kàinud riigilt dotatsiooni juurde kûsimisega ja seda pôhjendades,et kulud Saaremaa Laevakompaniil kogu aeg suurenevad ja samas kogu arve majandus on Saaremaa Laevakompanii ohjata!Loomulikult on Saaremaa Laevakompaniil raamatupidamises kulud korras kuid need kulud on kellegi huvides,ehk siis Saaremaa Laevakompanii omaniku huvides!Mis on ju ka loogiline,et äri on vaja ju ajada!Kuid asja tuum on selles,et kui kulupool läheb liiga utoopilisteks s.t kui Saaremaa Laevakompanii,mis kuulub Leedole,rendib parvlaeva ca 18mlj euroga,mille firma omanik on ka Leedo!!Sisuliselt tehakse arveid,et kulupoolt nàidata suuremana riigile. Arvemajandus on muidugi raamatupidamises korras kuid Mis hinnaga see meile maksumaksjatele kôik maksma làheb kui vôiksime saada odavamalt!Usun,et asi lahenebki nii,et riik teeb Leedole pakkumise,kas mûûd laevad riigile vôi minnakse riidu ja riik peab Uued laevad sisse ostma vôi ajutiselt rentima!Hetkel on selleks riigil ka piisavalt aega,,et otsustada!
Mida sa Treiel siin tuututad, hakka juba oma peaga mõtlema ja ära korruta pidevalt seda jura, mida su leivaisa sul tuututada käsib.