Teadmatuses kliendid on võrgutasu soodustusest ilma jäänud (3)

Eesti Päevaleht kirjutas eile, et Eestis on tuhandeid majapidamisi, kus argielu on halva elektrikvaliteedi tõttu raskendatud ja abi leida keeruline. Sellised kliendid võivad küsida võrgutasult 80% soodustust, kui probleem on tuvastatud, kuid tihti jäävad inimesed kompensatsioonita.

Elektrimurede taga on enne 1980. aastat ehitatud elektriliinid, mis ei vasta tänapäevastele nõuetele – selliste liinide tõttu juhtub sageli, et pesumasina töölepanemisel muutub lambivalgus märgatavalt tuhmimaks või võimsa tööriista kasutamise korral tuleb arvestada pimeda toaga.

Sellistel klientidel on õigus saada Elektrilevilt probleemi tuvastamise korral võrgutasult 80% hinnasoodustust, kuid paljud inimesed pole sellest teadlikud või on soodustuste saamine keeruline. Samasugust soodustust peaks tegelikult saama ka Kavandi küla mees Jüri Aljas, kelle elektriprobleemidest Saarte Hääl hiljuti kirjutas.

Elektrilevi käiduosakonna juhataja Jaanus Tiisvendi sõnul ei saa kuidagi öelda, nagu oleks ettevõte soodustuse saamise võimalusi varjanud, sest võrgulepingutes ja firma koduleheküljel on info selle kohta olemas.

Tiisvend rõhutas ka, et 2008. aastal võttis ettevõte ise ühendust 15 000 kliendiga, kellel esines võimalikke voolupinge probleeme. Küsimusele, miks soodustust ei rakendata ka neile klientidele, kelle naabruses on pingekvaliteedi probleemid tuvastatud ning kes seetõttu peaksid suure tõenäosusega samuti soodustuse saajate hulka kuuluma, vastas Tiisvend, et see loogika ei pea paika, kuna iga majapidamise elektritarbimine on erinev ja pingekvaliteedi probleem ei pruugi sarnaselt väljenduda.

Print Friendly, PDF & Email
(Vaadatud 544 korda, sh täna 1)