Hiljuti suuromanikku vahetanud kummitoodete valmistajafirma Merinvesti tellimuste arv on langenud, mistõttu tuleb neil töötajatega osakondade vahel ajutiselt vangerdusi teha.
“Me ei tea veel, mida tööajaga teeme, aga selge on, et Euroopa autotööstus on oma ladusid vähendanud ja meie tellimuste arv on suhteliselt järsult langenud,” tunnistas Merinvesti üks omanikke Enn Meri.
Selle taga on Meri sõnul ülemaailmne võlakriis, mis muudab autoostjad pigem ettevaatlikuks ja nii mõnigi on selle tõttu oma autoostuplaanid edasi lükanud. “See pilt ei ole sama kõikides meie tootegruppides ja seepärast oleme hakanud inimesi osakondade vahel ümber tõstma sinna, kus meil rohkem tööd on,” selgitas Meri.
Otsus selle kohta, kuidas edaspidi toimitakse, sõltub Enn Meri sõnul sellest, mis edasi juhtuma hakkab, ja selle langetab firma novembris. “Arvan, et see on lühiaegne asi, sest järgmise aasta tootmisplaanid näitavad väikest kasvu, võrreldes 2012. aastaga,” tähendas Meri.
Mõne nädala eest kirjutas Saarte Hääl, et 1996. aastal firma loonud Enn Meri müüs 60 protsenti osalust sakslastest kaasomanikele, jättes endale vaid 20 protsenti. 20 protsenti müüs Meri Saksa firmale Freudenberg Dichtungs- und Schwingungstechnik GmbH & Co juba üheksa aastat tagasi.
2011. aasta osutus Merinvest OÜ jaoks heaks. Tootmismahud stabiliseerusid 2010. aasta lõpul ja pöördusid kasvule. Läinud aasta puhaskasum oli üle 752 000 euro. Käive kasvas 21,6% ehk 14,3 miljoni euroni. Läinud majandusaastal oli Merinvesti keskmine töötajate arv 307 töötajat, aruandeaasta lõppedes oli töötajaid 300.
See on nii Ennulik hakata töölistega manipuleerima, seda ta ju oskabki. See skeem tal selge, hoida madalaid palku jne. Ikka edu autasude mehele.
Selle taga ei ole ülemaailmne võlakriis vaid tehnika areng. Vanu, kohutavalt suure kütusekuluga mudeleid üritatakse veel vähearenenud ullikestele maha müüa. Kui laod tühjad, siis tuleb järg uute, sama võimsate kuid palju väiksema kütusekuluga mootoriga varustatud mudelite kätte. Siis teatatakse (tegelikult on juba teatatud), et neil ökonoomsetel mootoritel on nõrgad kohad, misjärel tuuakse turule ökonoomsete mootorite töökindlam põlvkond. Kui praegu keegi autosalongist ostab mõne sooduspakkumisega bentsuõgardi, on ta küll ise oma õnnetuses süüdi.
Ega töötajad ome mingid malenupud, keda võib omatahtsi rimgi tõsta. Mõelge sellele seltsimehed Merinvestist.
Enn Meri on lahja tööandja.
Arvatavalt lastakse jälle aasta lõpus uus
partii töölisi lahti, nagu on toimunud
juba oma kolm aastat järjest. Siis võetakse
uued kuus kuud olnud töötud ja tähtaeg saab
täis ja jälle aia taha. Riik maksab toetust
veel sellistele tegudele. Ise Meri palka ei
maksa neile, kuna riik maksab abipaketti
korras.
Ennem tuleks see Kaupo Kirss sealt ära tõsta siis hakkaks Teil seal ka paremini minema.Niikaua oli teil kõik hästi.Olite edetabeli esimesed aga kui tuli teile h.Kirss läks kõik teil allamäge.Mõelge sellele väga sügavalt Enn Meri.
elu läheb kallimaks hinnad kõrgemaks kas kirss ja meri arvavad et nende töötajad elavad ainult õhust ja armastusest
Selle aasta jõulud tulevad kingitusteta ja kiirnuudlitega