Juhtkiri: Pikk tee koju (5)

Pühapäeva pärastlõunal Sareta bussiga Saaremaale sõita soovinutel tuli varuda kannatust, sest graafikujärgse nelja tunni asemel venis reis seitsme ja poole tunni pikkuseks. Samas ei ole tegemist esimese juhtumiga, kus selle bussifirmaga on probleeme.

Veider tundub ebameeldivusi kogenud reisijate soov siiski anonüümseks jääda. Kas tõesti kardavad inimesed, et neid järgmine kord ei teenindata, kui nad oma nime all üht firmat kritiseerivad? Aga just kaebuste puudumise tõttu on tekkinud olukord, kus riigi reguleeritud kommertsliine sõidavad bussid, millel puudub tagavararatas.

Ilmselt iseloomustab Sareta bussifirma töökultuuri kõige paremini seik, et firmajuht selle asemel, et reisijatele ajalehe vahendusel vabandus edastada, hakkab ajakirjanikku süüdistama erapoolikuses, soovitades tal kirjutada hoopis Sarbussi tegemistest.

Kauaks sellise suhtumisega bussifirmale kliente jagub, näitab aeg. Kindlasti ei mõju sellised lood hästi ideele propageerida ühistranspordi kasutamist.

Print Friendly, PDF & Email
(Vaadatud 360 korda, sh täna 1)