Laevatootja ehitab Runö ise nõuetele vastavaks (5)

Baltic Workboats (BWB) lubab Ruhnu saare teenindamiseks mõeldud, kuid bürokraatia hammasrataste vahele jäänud laeva Runö oma kuluga ümber ehitada.

Saarte Hääl kirjutas 19. juulil, et veeteede amet keelas OÜ-l Väinamere Liinid kiirkatamaraaniga Runö bensiini ja bensiiniautode transportimise, sest Runö ei vasta ohtliku lasti vedamise nõuetele ning on mõeldud peamiselt reisijate ja paari sõiduauto vedamiseks.
Toona jäi selgusetuks, kes säärases olukorras süüdi on. Laevafirmale antud tellimus oli saanud kooskõlastuse samalt ametkonnalt, kes hiljem bensiini laevaga vedamise ära keelas.

Nüüd saatis Baltic Workboatsi projektijuht Uku Aaslav-Kaasik veeteede ametile kirja, kus kinnitas, et laeva valmistaja muudab omal kulul reisiparvlaeva Runö kaubateki ohtliku kauba veonõuetele vastavaks.
1. augustil veeteede ametile läkitatud kirjas seisab, et pärast vastava süsteemijoonise heakskiitu veeteede ameti laevade järelevalve osakonna poolt paigaldatakse autotekile reisijate evakuatsioonitee ja autodevahelisele alale veekardin.

“Me ei taha, et oleks meediakaja, kus öeldaks, et laev ei kõlba kuskile, seega teeme muudatused ise ära,” põhjendas Aaslav-Kaasik Saarte Häälele BWB otsust laev oma kulu ja kirjadega ümber ehitada.
Millal ehitustööd toimuda võiksid, Aaslav-Kaasik hetkel öelda ei osanud, sest enne tuleb veeteede ameti vastus ära oodata. Kindlasti ei tohiks see segada Runö sõidugraafikut, sest tööde kestuseks on planeeritud paar päeva, mil Runö Roomassaare sadamas seisab.

Print Friendly, PDF & Email
(Vaadatud 762 korda, sh täna 1)