Perearstikeskuse telefonimure laheneb

Kuressaare perearstikeskus otsib lahendust, et kliendid ei saaks tihti “number pole kasutusel” teadet.

“Probleemiga tegeletakse,” kinnitas Kuressaare perearstikeskuse maja haldava ettevõtte Kena Maja OÜ juhatuse liige Madis Tiik, lisades, et nende nüüdne otsus oligi see, et perearstikeskus läheb tagasi analoogside peale ja taastab oma endise keskjaama, mis töötas neil kuni eelmise suveni. Tiigi sõnul on õnneks kõik alles ja tuleb vaid teha mõned tehnilised ümbertõstmised.

Vana süsteemi vahetas perearstikeskus eelmisel suvel uue vastu seetõttu, et pakkuda klientidele odavamat ja kiiremat teenust, kuid firma, kellelt loodeti saada korralikku sidelahendust, ei saanud oma ülesannetega hakkama.
“Hakkame uurima, mida me saame ära teha,” ütles perearstikeskusele sidelahendust pakkuva ettevõtte Teetormaja süsteemiadministraator Olle Koert.
Kui tavaliselt peaks telefon, millega räägitakse, andma järgmisele helistajale kinnist tooni, siis jääb Koerti sõnul tõesti arusaamatuks, miks osa kliente saab teate, justkui number polekski kasutusel. Koert ütles, et see, mida hõivatud telefonile helistaja oma telefonist kuuleb, ei olene neist, vaid operaatorist.

“Taoline viga võib tekkida siis, kui sissehelistamisel on helistajaid palju,” arvas Koert, märkides, et sellisel puhul tuleb kasutada lahendust, kus saab kõned ootele või järjekorda panna, teisele numbrile suunata, või siis hoopis automaatvastajaga süsteemi kasutada.
“Oleme kõnejärjekorraga lahendust neile ka pakkunud, kuid perearstikeskus loobus,” ütles Olle Koert, lisades, et see on kliendile kallim, sest ka ootejärjekorras olemine maksab.

Neljapäevane Saarte Hääl kirjutas, et mitmetel inimestel on hommikuti Kuressaare perearstikeskusega raske ühendust saada. Kui helistajaid on palju ja telefon hõivatud, kuuleb helistaja telefonist teateid, et number pole kasutusel või et kõnest on keeldutud.

Print Friendly, PDF & Email
(Vaadatud 314 korda, sh täna 1)