Perearstikeskusega on raske telefonitsi ühendust saada (2)

Hommikuti on inimestel pea võimatu Kuressaare perearstikeskusega telefoni teel ühendust saada, kuna liin on hõivatud ja järjekindel helistaja kuuleb vastuseks, et number pole kasutusel.

”Proovisin eile kuus korda helistada ja iga kord sain vastuseks, et kõnest keeldutakse,” rääkis Saarte Häälele naine, kes ei tahtnud oma nime lehes avaldada. Söakas kodanik ei jätnud aga jonni ning sai viimaks perearstikeskuse siiski kätte ja vajalikud retseptid tellitud.
Toimetusele on teada ka vanaproua mure, kes proovis Kuressaare perearstikeskusse helistada lausa kolmel hommikul, kuid tulemusteta. Vanaproua sai koguni vastuseks, et number ei ole kasutusel.

Kuressaare perearstikeskusest kinnitati, et telefoninumber on endiselt sama, kuid telefonifirma pakutava teenuse kvaliteet jätab soovida.
”Telefon võib anda selliseid häireid, kui liinid on kinni,” selgitas Kuressaare perearstikeskuse registraator Anu Uibo
Saarte Häälele, lisades, et kõige aktiivsem helistamisaeg ongi hommikul 9 ja 10 ajal, kui korraga tuleb sisse mitu kõnet. Just siis tekivadki tõrked. Inimesed on murega korduvalt pöördunud ka infotelefoni poole, et küsida perearstide uut numbrit.

”Meil on väga kahju, aga me ei saa midagi parata,” ütles Uibo, soovitades inimestel proovida uuesti helistamist kas või mõne tunni möödudes. Keskuse number on tema sõnul juba aastaid sama.

Print Friendly, PDF & Email
(Vaadatud 715 korda, sh täna 1)