OÜ Saare Matusebüroo juht Helju Välisson põhjendab veel ühe matuseauto ostmist sellega, et küllalt sageli on ühel ja samal päeval mitu matust.
“Oleme korraldanud ka kuus talitust ühel ja samal päeval,” ütles Välisson. “Rohkem mõtlemist sellistel juhtudel ju on, aga oleme hakkama saanud.” Enamasti peavad lahkunu lähedased, kellest paljud elavad väljaspool maakonda, matusteks sobivaimaks päevaks laupäeva.
Möödunud aasta detsembri lõpust pidi ettevõte hakkama saama aga ainult ühe autoga, kui tormi tõttu alla kukkunud puuoks Laurentiuse kiriku ees seisnud teist autot mõlkis.
“Pisut keerulisem oli, aga matuste korraldamine on meie töö ja kõik toimis nii nagu pidi toimima,” kinnitas Välisson, lisades, et keerulisem oli siis, kui mitu talitust langes samale päevale.
Pärast kuu aega kestnud remonti on Volvo möödunud nädalast taas kasutuses.
“Auto on nagu uus ja ilusamgi kui enne,” kiitis Välisson sõiduki korda teinud OÜ ML Autoservice tööd.
Kolmanda auto ostab ettevõte tuleval kuul. Ka seekord on tegu Volvoga, mis on spetsiaalselt matuseautoks ehitatud.
“Mina isiklikult pean kõige õigemaks ja sobivamaks Volvot selle soliidsuse ja suuruse tõttu,” rääkis Välisson. “Sinna mahub ka 2,2 meetri pikkune puusärk sisse. Iga inimene on väärt seda, et oma viimsel teekonnal sõidab ta korraliku, spetsiaalse autoga.”
Seda, kas uue auto tarvis ka uus autojuht palgatakse, Välisson esialgu ei avaldanud. “Need on meie korralduslikud küsimused ja praegu ma seda küll veel öelda ei saa,” tähendas ta.
Enne seda, kui üks ettevõtte sõidukeist tormis kannatada sai, teenindas maakonda kolm matuseautot – lisaks Välissoni ettevõtte kahele masinale ka Kalle Hiiuväina Mercedes Benz.
Saaremaal tööd jätkub!?
no see volvo nüüd ka migi luksus pole, minu isapoolne vanaema viidi kohale cadilla,kiga mis oli 90 lõpus tõeline uhkus, 80 aastate vanu cadisid eriti matuseautot polegi ma näinud ringi liikumas. sellist suht kallis pidada ka.
Khm, siis on teada, milleks raha koguda…. Hm!
No surm on ka juba luksus pole lihtsalt sõnu
VANA ZIS
Olgugi, et surm on kole ja nii edasi, aga selle jaoks ei peaks ikkagi soetama 100 000 £ BMW.
tõsi saab ka odavamalt teise ilma minna..
allalastud portedega ja korralikult kuuseokstega ehitud kastiga.Tänapäeval nii uhket ja luksuslikku varianti ei kasutata.Mina tahaksin küll niimoodi viimast sõitu.Tänapäeval puudub selline pidulikkus!!!!!