Majandusministeeriumi ettepanekul küsib maanteeamet rahandusministeeriumilt seisukohta Saaremaa püsiühenduse majandusanalüüsi, võimalike finantseerimisskeemide ja vajalike ressursside osas, vahendab BNS.
Niisamuti soovitakse saada ka hinnangut püsiühenduse ehitamise kava rakendatavusele ja rahastamisvõimalustele ettenähtud ajakavas, arvestades riigi lähema ja pikema aja finantskavasid. Rahandusministeeriumi seisukoht on aluseks püsiühenduse kava esitamisel valitsusele kinnitamiseks, selgub maanteeameti kirjast rahandusministeeriumile.
Maanteeameti pressiesindaja Allan Kasesalu sõnul on käimas Saaremaa püsiühenduse dokumentatsiooni ettevalmistamine valitsusele esitamiseks ja praeguse plaani järgi peaks see teema valitsusse jõudma aprillis.
Eelmisel sügisel avaldatud Suure väina transpordi perspektiivse korraldamise kava järgi on parim lahendus konsoolsild põhjapoolsel trassil. Silla ehitus toimuks perioodil 2018–2021 ja sild avataks 2022. aastal. Silla maksumuseks hindas kava 2008. aasta hindades enam kui 300 miljonit eurot.
jällegi aruannet selle kohta miks on teed ilma liivata, lükkamata ja eluohtlikult libedad. kaua võib. pole sel aastal veel ühtegi lumesahka näinud kuigi tõde tunnistade on korra siiski vist lukatud. aga enne seda oli lastud kõik jäässe sõita. kaua te mõnitate inimesi.