Saaremaa lihatööstuse reklaam on mulluste paremate seas

Eesti ajalehtede liidu (EALL) liikmeslehtede reklaamijuhid valisid kolm paremat mullu neljanda kvartali jooksul ajalehtedes ilmunud reklaami. Teiste seas on kolme parema hulgas Saaremaa lihatööstuse reklaam “Suluseis?” (reklaamiagentuur Brilliant).

Ülejäänud kaks paremat olid Rademari reklaam “Ajab vanad kadedaks”, autor meedia- ja loov-agentuur Tabasco, ning LHV jalgpallikaardi reklaam, mille kujundas Ronald Truvee LHV-st.

EALL valib aasta parimat reklaami teist aastat. Auhinna eesmärk on tunnustada loov-agentuuri, klienti, meediaagentuuri või reklaami loojat. Nn eelžürii valib igas kvartalis välja kolm paremat reklaami, mis kõik pääsevad finaali. 12 finalisti seast valib võitja žürii, kuhu kuuluvad vähemalt kolm liikmeslehtede esindajat, kliendi esindaja, loov-agentuuride esindaja ja ekspert. Läinud aasta parim reklaam selgub veebruaris.

Print Friendly, PDF & Email
(Vaadatud 33 korda, sh täna 1)