Eesti Loto: segaduse põhjustas lotopileti rebenenud serv (4)

Eesti Loto ekspertiis selgitas välja, et Kuressaares ei tuvastanud lototerminal võitnud lotopiletit, kuna pileti serv oli rebitud ja rebimisega oli üks turvaelementidest kahjustada saanud.

Seetõttu ei õnnestunud terminalis piletit automaatselt tuvastada ja terminal andis pileti kontrollimisel teate “tundmatu pilet”, teatas Eesti Loto pressiesindaja BNS-ile.

Eesti Loto tuletab lotomüüjatele veel kord meelde, et terminaliteade “tundmatu pilet” pileti kontrollimisel ei tähenda automaatselt mittevõitnud piletit. Kõiki sellise terminaliteatega pileteid tuleb kontrollida käsitsi ehk lotomüüja peab sisestama lototerminali vastava pileti numbri ja turvakoodi ning seejärel annab terminal korrektse vastuse, kas on tegemist võitnud või mittevõitnud lotopiletiga.

Kui tekib kahtlusi, saavad lotomängijad oma piletiga alati pöörduda Eesti Lotosse täiendava kontrolli sooritamiseks. Lisaks soovitab Eesti Loto lotomängijatel alati küsida lotomüüjalt pärast pileti kontrollimist ka mittevõitmise kohta vastav kviitung, mille väljastab lototerminal ning millega samuti saab pöörduda Eesti Lotosse kontrolli sooritamiseks.

Eesti Loto alustas pileti ekspertiisi mullu detsembri lõpus pärast seda, kui Kuressaares läks Bingo Lotoga võitnud naine oma piletiga Maxima kaupluses asuvasse lototerminali, mis võidupiletit ära ei tundnud.

Print Friendly, PDF & Email
(Vaadatud 34 korda, sh täna 1)