Majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumis arutati eile Saare maavalitsuse lepingut AS-iga Estonian Air Kuressaare–Tallinna lennuliini tuleviku osas.
Mingeid otsuseid Saare maavanema kohusetäitja Jaan Leivategija sõnul küll veel vastu ei võetud, kuid hiljemalt seitsme järgneva tööpäeva jooksul peaks kõigi eelduste kohaselt edaspidises ehk kokku lepitud saama. “Ära ei otsustatud veel midagi, sest see ei olnud päris selline otsustamise kokkusaamine. Jätkame ikka parima lahenduse kindlakstegemist variantidest, mis meil on,” ütles Leivategija Saarte Häälele vahetult pärast kohtumist ministeeriumis.
Mis puutub kõige uuema lahendusvariandina kõlama jäänud liini võimalikku teenindamisse väiksemate lennukitega, ütles maavanema kohusetäitja, et otseselt selle vastu ministeeriumis keegi ei olnud.
“Küsimus on selles, et mis see rahaliselt kaasa toob ja kas raha üldse jätkub või ei jätku, ning teine asi on alati ka see, et kuivõrd seadus võimaldab ses osas lepingut muuta. Sellised asjad tahavad veel läbitöötamist,” märkis Jaan Leivategija. Kui tõesti tehakse niivõrd oluline lepingumuudatus, võib juhtuda, et maavalitsusel tuleb uus riigihange korraldada.
Maavanema kt sõnul tuleb Estonian Airil nädala jooksul oma võimalused uuesti läbi vaadata, et milleks täpsemalt valmis ollakse.
“Seejuures neil sõltub kõik paljuski ju ka sellest, et milline nende tulevik üleüldse välja nägema hakkab. See pole samuti veel lõplikult selge, milliste lennukitega nad kavatsevad opereerida,” nentis Leivategija. Ta viitas seejuures läinud nädalal Eesti Päevalehes ilmunud artiklile, kus Estonian Air rääkis oma kulukatest lennukipargi suurendamise plaanidest.
Mul on kama2. Ei huita… Lendab… ei lenda…
põhja-eesti kaluriküla tallinna ja soome hyväsküla lennuliin on selgemast selgem
suure tõenäosusega avatakse ka liin kake külaga etioopias,tänu sellele avarduvad eestlaste sõiduvõimalused muu maailma tähtsamate sihtkohtadega
tegelikult oleks hoopis vaja lennuliini helsingi-kuressaare vahet, sest siis saare mehed saaks kenasti tööl käia!
milleks tallinna üldse vaja?
Kummaline on see, et enne lennanud väke firma sai enam-vähem hakkama. Väikseid hädasid oli, aga meie “rahvulik uhkus” peab Saaremaad tühjaks kohaks.