
TÖÖ EEST SAAB TÄNATUD: Firmas aasta tööl olnud Roosa Kärner on suutnud endaga kaasa meelitada nii vanad kliendid kui hankinud ka uusi. Hea töö eest tänab teda BTA Eesti filiaali juhataja Olavi Laido. Egon Ligi
Ligi neljandik Saaremaa kodude kindlustuslepingutest on ühe inimese käes. Seda hoolimata tõigast, et teda on juba kaks korda pensionile saadetud.
Roosa Kärner töötab BTA Kindlustuses Kuressaares. Ta on 72 aastat vana, kindlustuses tööd teinud 20 aastat ja tema visiitkaartidest võiks kokku panna näituse. Selle aja jooksul on kindlustusfirmad ja nende juhid tulnud ja läinud, Kärner on aga jäänud ja seda koos oma ustavate klientidega.
Eile autasustas tublit töötajat firma BTA Eesti filiaali juhataja Olavi Laido tänukirja ja sõnadega: “Vaadake, kogu võim polegi noorte käes!” Vaatamata oma väärikale vanusele on Kärner ka praegu koos Kuressaare kolleegi Eevi Poksiga firma parim kindlustusemüüja, suutes müüa rohkem, kui näiteks Tallinna Kaubamajas istuvad kolleegid. Milles peitub siis vanadaami edu võti?
Roosa Kärner ütleb, et kõik on kinni usalduses. “Kui klient sind ei usalda, siis ta ei tule sinuga kaasa,” räägib supermüüja. Kaasatulemise all mõtleb ta just koos temaga ühest firmast teise liikunud kliente. Kärner alustas oma kindlustusalast karjääri 1991. aastal Polarises, sealt liikus edasi Samposse ja Salvasse, kus talle 65. sünnipäeva kukkudes lillekimbuga mõista anti, et aeg on pensionile minna.
Südikas proua aga ei läinud, võttis oma kliendid kaasa ja läks hoopis Ergosse üle ja kui ta ka sealt pensionile saadeti, pakkis Kärner taas asjad ja on nüüd jõudnud BTA-sse. Loomulikult võttis ta taas kaasa kõik oma lojaalsed kliendid.
Küsimusele, mis teda ikkagi tegevuses hoiab, vastab vanadaam, et ta ei taha üksi olla. “Üksindus on kõige hirmsam asi,” ütleb Kärner, lubades edasi tööd teha seni, kuni tervis vastu peab ja ülemused pinda ei käi.
Mõni penskar kohe ei oska koju jääda.
kui kindlustatakse mingi maja, ega siis ei ole kohe kõik krundil olevad majad kindlustatud. kindlustatakse iga hoone eraldi.
Aga miks ta peaks koju jääma? Vaevalt mõni noor nii edukalt töötaks.
PS! Inimest ma isiklikult ei tunne.
oii, Roosa oli kunagi käre vene keele õps…keda ei unusta paljud leisikad!!!
Üpriski paljukõnelev fakt, millest kaudselt koorub hinnang kogu Saaremaa kindlustusrahva üldise taseme kohta. Kas sama tase ei valitse ka turismis, kus üks tagasilöök ajab teist taga.
Ei tea , mitme numbri piires autorile numbrid andnu arvutada oskab, aga see “ligi neljandik “on päris jama jutt. Õigemini täitsa jama !Ligi neljandik võib olla tal BTA kodudest.
Minul küll prouaga kindlustuse asju ajades halvad kogemused-unustab, ühe kindlustuse eest küsib mitu korda raha jne. Edu edaspidiseks!!!
kahtlane kindlustus. pakkus mulle ka. hakkasin konkreetseid küsimusi esitama. rohkem enam pole pakkunud. uurige enne, mida te üldse kindlustate ja kas te olete ikka kindlad, et te pärast õnnetust midagi üldse saate.
Asi ei ole ainult müüja usaldamises, vaid selles, millise firma pakutavaid tooteid ta müüb ja see oleks juba mõttekoht, kas ikka maksab usaldada…
ei saa aru, mida kiidate siin lehes? Kas seda, et inimene EI OLE oma tööandjatele mitte kuidagi lojaalne ja alati varastab kliendid lahkudes endaga kaasa! See ei ole kiitmist vääriv eeskuju.
Ei soovita kellelgi tegemist teha.Võttis ka minu auto liikluskindlustuse ERGOst BTAsse kaasa.Ei mingit arvet ega meeldetuletust,et kindlustus hakkab lõppema.Maksan politseile trahvi ära.Kindlustusfirma vahetatud.
olen aastaid temaga koostööd teinud ja väga sõbralik vanadaam. võibolla küll natuke hajameelne ( kes meist vanaduses poleks!) Olin tema klient nii ergos, salvas ja nüüd ka. midagi halba küll ei ütle. tehti pakkumine ergost ja roosalt. lugesin ja võrdlesin neid lepinguid, erilist vahet nendes pole, ainult hinnavahe. aga eks ta muidugi ajab teistel kindlustusseltsidel harja punaseks ja nüüd kadetsevad ja laimavad siin. kui ergo oleks sama odava pakkumise teinud , oleks ergosse jäänud.
kui ta teeb ikka tunduvalt odavama pakkumise, siis muidugi valin tema, mitte ergo. uurisin lepinguid ja pole neil vahet midagi.
siin laimavad teiste kindlustuste töötajad kelle firmast üle minnakse
ei usalda
lugege ikka ennem lepingut,võib juhtuda,et on jäetud osa asju välja,mis teistel kindlustusseltsidel tavapärane on,näiteks:
koduse vara kindlustus kehtib ERGOS kõikides hoonetes, BTA’l kehtib eluhoones ja 20% koduse vara kindlustussummast väljaspool eluruume
siit foorum autode kohta
http://www.auto24.ee/foorum/foorum.php?tid=126520
Mu meelest on Roosa lausa õpikunäide noortele müügiinimestele, kuidas üles töötada ja hoida oma kliendibaasi.
Roosa oskab inimestega inimkeeli rääkida ja see töötab ajast ning kohast sõltumata. See et, kliendid liiguvad agendiga koos ühest kindlustusest teise, näitab agendi tugevust ja endiste tööandjate lühinägelikkust.
Ja kui Roosa pinsile surumisega ühest või teisest kindlustusest lootis keegi omale korralikku lepinguportfelli kahmata, siis on see jälle õpikunäide, kuidas isiklik ambitsioon võib kahjustada organisatsiooni huve.