Tähelepanu! Elektrinäidu teatamisel on muudatusi (2)

Eesti Energia võtab alates 20. aprillist kasutusele uue kliendiinfosüsteemi, mille toel loodab firma pakkuda oma klientidele rohkem uusi teenuseid ja kiiremat teenindust. Uus infosüsteem toob kaasa muudatusi, millega tuleb arvestada elektrinäitude teatamisel ja arvete tasumisel. Senine infosüsteem pärines aastast 1997 ja on oma aja ära elanud.

Eesti Energia müügi- ja teenindusdirektor Sten Argos annab teada, et elektrinäit tuleb edaspidi teatada kuu viimasest päevast kuni järgmise kuu 3. kuupäevani. Kui näit jõuab pärale pärast 3. kuupäeva, koostatakse arve, mille aluseks on eelmise kuu tarbimine, ning õige näidu saabumisel korrigeeritakse elektri tarbimise kogus järgmise kuu arvel ja tehakse tasaarveldus. Näitu on kõige kiirem ja mugavam teatada Eesti Energia e-teeninduse kaudu veebilehelt www.energia.ee .

Arveid koostatakse edaspidi iga kuu 1.–9. kuupäevani. 10. kuupäevast kuni kuu lõpuni arveid enam ei koostata. Muutub ka arve kujundus, kuna see oli klientide jaoks liiga keeruline. Nüüd tehakse arved ülevaatlikumaks ja alates maikuust väljastatakse kahe poolega arved. Esimesel küljel on lihtsustatud kokkuvõte elektritarbimisest ja tasumisele kuuluvast summast, arve teiselt küljelt leiab klient aga detailse selgituse. Uue arvekujunduse näidisega saab tutvuda firma kodulehel (https://www.energia.ee/et/home/start/systems).

Argos rõhutab, et alates maikuust kehtivad kõikidele klientidele ka uued viitenumbrid, kuid ühtlasi jääb kehtima ka viitenumber, mis on kirjas viimasel vana kujundusega arvel. Ta soovitab siiski uue maksekorralduse vormistamisel kasutada juba uut viitenumbrit, mille klient leiab esimeselt arvelt, mis saabub pärast infosüsteemi vahetust. Elektri eest igakuiselt maksvate klientideni jõuavad uute viitenumbritega arved juba mais.

Viitenumbrit ei pea muutma, kui maksate elektriarveid otsekorraldusega.
Eesti Energia bürood ja e-teenindus on suletud tänasest kuni 19. aprillini. “Kliendiinfo telefon 1545 on avatud ka uuele infosüsteemile ülemineku ajal, kuid telefoni ootejärjekord ja ka e-kirjadele vastamise aeg on tavapärasest pikem,” vabandab Argos. “Rikketelefoni 1343 tööd uuele infosüsteemile üleminek ei häiri ning sel numbril palume teil teada anda elektrivõrgu riketest ja elektriohtlikest olukordadest.”

Infot muudatuste kohta saab Eesti Energia internetileheküljelt www.energia.ee .

Print Friendly, PDF & Email
(Vaadatud 28 korda, sh täna 1)