Tsiklid saavad sadamas oma ooterea (2)

Selleks et vältida suurema osa mootorrataste sattumist parvlaevasadamate ootealal teiste sõidukite vahele, määratakse neile oma kindel rida, kuhu esmajärjekorras suunatakse just rattad.

“Möödunud suvel, kui uus sadamasüsteem käivitus, muutus ka mootorrattaga reisijate olukord, kuna laadimisprotsessi ei suuna enam töötaja, vaid foorimärguanded,” ütles Saarte Häälele OÜ Väinamere Liinid teenindusjuht Anu Hiiuväin, kelle sõnul on sadamasüsteemi eelolevaks suvehooajaks täiendatud.

Nimelt suunatakse tsiklid nüüd sõiduautode ooteritta, mida hakatakse autodega täitma alles siis, kui kõik teised rajad on juba täis. “Reeglina jääb see rida ainult mootorratastele,” kinnitas Hiiuväin.

Eelmise aasta kogemusele toetudes tõi ta välja mõned käitumisjuhised, millest mootorratturid uuenenud sadamates lähtuma peavad. Näiteks võib mootorrataste rada olla erinevatel päevadel erinev, seega tuleb alati jälgida tabloole ilmuvat rajanumbrit. Mootorratas on samasugune sõiduk nagu iga teine ja peab ootama kassa juures üldises sõidukite järjekorras, kuid e-piletiga saab järjekorras seismist reeglina vältida.

Kassaluugi ees tuleb reastuda üksteise järele, kaks ratast kõrvuti seista ei tohi. Kassast piletit ostma minnes ei või mootorratast suletud tõkkepuude vahelt eelnevalt läbi viia.

Ehkki mootorratas mahub mööduma ka suletud tõkkepuust, ei ole see lubatud, edasi võib liikuda vaid avatud tõkkepuude korral. Liikumiskiirus pääslas ja ooteridadele suundudes ei tohi ületada 30 km/h.

Print Friendly, PDF & Email
(Vaadatud 46 korda, sh täna 1)