Kord aastas või sagedamini hambaarsti juures käivate elanike osakaal on aasta-aastalt langenud ning mullu külastas hambaarsti vaid 36 protsenti inimestest, vahendas BNS sotsiaal- ja turu-uuringute firma Saar Poll uuringut.
2005. aastal külastas hambaarsti uuringu andmetel 48 protsenti inimestest. Inimesed põhjendavad seda, miks nad ei käi soovitusele vastavalt vähemalt kord aastas hambaarsti juures, enamjaolt kaebuste puudumise või majanduslike põhjustega. Majanduslikel põhjustel minemata jätnute osakaal oli mullu 15 protsendi võrra suurem kui 2009. aastal.
Hambaarsti aasta jooksul külastanutest 39 protsenti on seda teinud ühel korral, 29 protsenti kahel korral ning 30 protsenti sagedamini. Vastajaist, kes pole viimase 12 kuu jooksul hambaarsti juures käinud, 44 protsenti käisid seal viimati kahe aasta jooksul, 14 protsenti kolm aastat tagasi ja sama paljud neli või enam aastat tagasi. Vastanuist 28 protsenti ei mäleta, millal nad viimati hambaarsti külastasid.
tavaliselt on polikliiniku garderoobis 1-4 üleriiet.
elagu hambutu naeratus – Eesti Vabariigi kvaliteeditunnusmärk
Lihtsalt pole raha,et nii kallist teenust osta,ehk aitaksid nn vaeste arstid.
Hambad korras aga siis pole nende uute kihvadega midagi närida ,sest rahakott on tühi mis tühi.
No mis sa seal külastad, kui hambaarst meilt jalga lasi, olevat Soome läind ja vallavalitsuse poolt pole ka kippu ega köppu kuulda, kas uus juba kuskilt paistab vöi olemegi ilma.
ei julge hambaarstile minna. Olid terved hambad (vähemalt endine hambaarst väitis) hambad ei valutanud ega midagi. Läksin uue hambaarsti juurde (vanal pikk järjekord), see leidis pea igas hambas augu, muudkui puuris ja parandas, mitme tuhande eest. Nüüd tulemus see, et peaagu kõik hambad valutavad ja ootan oma endise hambaarsti juurde aega,et need nn parandatud hambad mitte valutavaks muuta. Minu tervetest hammastest on saanud mitte terved, valutavad, parandatud hambad. Kallis ei tähenda alati kvaliteeti:(
järjekorrad väiksemad :)
Siit järeldus ,et neid hambaravisid pole Kuressaarde nii palju vaja kui ei ole kliente.