Alkoholitootja Altia Eesti AS jäi Tallinna halduskohtus vaidluses tarbijakaitseametiga Saaremaa Vodka reklaamlause “Vötame mönuga” kasutamise üle kaotajaks.
Tallinna halduskohtu esindaja ütles esmaspäeval, et kohus otsustas jätta Altia Eesti kaebuse rahuldamata ja menetluskulud kaebaja kanda. Kohtuotsusele saab esitada 30 päeva jooksul apellatsioonkaebuse ringkonnakohtule.
Altia Eesti tegevdirektor Ivar Aus on varem BNS-ile rääkinud, et tarbijakaitseamet tegi firmale mullu 21. detsembril ettekirjutuse lõpetada viinamargi Saaremaa Vodka reklaamimine lausega “Vötame mönuga”. Amet põhjendas ettekirjutust asjaoluga, et nimetatud reklaamlause näol on tegemist otsese üleskutsega alkoholitarbimisele.
Altia Eesti ei nõustunud ameti ettekirjutusega ja taotleb kohtus selle tühistamist. Ausi sõnul kasutab ettevõte reklaamlauset aastast 1999 ning seni pole see probleeme tekitanud.
…hakka ausaks.
Eestlaste probleem on lihtsalt joomiskultuuri puudumine, 50 aastat on teinud oma töö selles osas. Juuakse, et jääda täis, mitte et nautida joogi eripära ja tarbida seda mõõdukuse piirides. Esmaspäevast reedeni rabatakse tööd ja siis nädalavahetusel tõmmatakse ennast pilti. Pole nagu lõõgastus, pigem oma organismi piinamine. Minu arust pole neil reklaamidel häda midagi, vähemasti on nende valmistamisel ka huumor sisse pandud võrreldes igasugu pesupulbri ja muu soga reklaamid. Üppige alkoholi tarbima nii nagu teeb seda muu normaalne maailm.
see on tõesti nõme reklaam, millest igasugune mönu kaob!
kõik alko reklaamid propageerivad inimest jooma.
Tiibadega ja imeb verd.Keelake ka sääski mõnitav reklaam.