Saaremaad reklaamitakse Rootsis kroonijuveelina (2)

Saaremaad reklaamitakse Rootsis kroonijuveelina

 

Kolme nädala jooksul alates tänasest vallutab Rootsi riigi reklaamikampaania, mis kutsub rootslasi Saaremaad külastama.

”Upptäck Estlands kronjuvel Ösel ehk siis eesti keeles ”Avasta Eesti kroonijuveel Saaremaa”,” tutvustas koostöös Tallink Silja AB-ga toimuva kampaania ühte tunnuslauset Saarte turismiarenduskeskuse (TAK) juhataja Merit-Rin Arro. Kampaania rahastamiseks on saadud toetust ettevõtluse arendamise sihtasutuselt.

Kavandatud reklaamid välimeedias ja trükimeedias kutsuvad külastama Saaremaad. ”Reklaamid suunavad potentsiaalse külastaja Saaremaa veebiaadressile www.visitsaaremaa.ee ja www.tallink.ee , kus kliendil on juba võimalik osta koostöös Tallinkiga valminud valmispakett, ning TAK-i kodulehelt leiab asjast huvitatu ka Estonian Airi pakkumise ja info lennuliini ja -aegade kohta marsruudil Stockholm–Kuressaare.

Lisaks Saaremaad Eesti kroonijuveelina tutvustamisele räägib reklaam veel ühest rootslastele asja huvitavamaks tegevast seigast. Nimelt toonitatakse, et Ösel ehk Saaremaa on Gotlandi naabersaar. Seega peaks rootslaste seas väga positiivse kuvandiga Gotlandi mainimine kandma uudishimu edasi ka Saaremaale.
Kampaania algab täna trükimeedia ja internetireklaami osalise avanemisega. Järgmisel nädalal jätkub trükimeedia ja internetireklaam ning lisandub välimeedia reklaam. Ülejärgmisel nädalal avaldatakse veel osa trükimeedia reklaami. Kampaania kestab kolm nädalat.

Seoses kampaaniaga avatakse TAK-i eestvedamisel ka Saaremaad tutvustav internetilehekülg aadressil www.visitsaaremaa.ee . Sinna peaks koonduma kõikvõimalik turisti huvitav info. Arro sõnul on leht sisu poolest jagatud neljaks suuremaks osaks: linna- ja spaapuhkus, looduspuhkus, aktiivne puhkus ning kultuur ja ajalugu.
”Nende teemade alla koonduvad Saare maakonna, siinsete puhkamisvõimaluste ja saartele reisimise võimaluste üldised tutvustused. Samuti muu vajalik info, mida turist vajada võib, näiteks kultuurikalender ja maakonna kaart,” rääkis Arro.

Selleks, et võimalikult soodsalt saada head tulemust, ei ole Arro sõnul hakatud kõikidel alateemadel iseseisvat sisu looma, vaid huviline suunatakse lehele, kust ta saab vajaliku info. ”Nii näiteks integreerime kodulehele EAS-i turismiarenduskeskuse majutuse andmebaasi, et mitte dubleerida majutuskohtade andmete sisestamist, mis on väga töömahukas ülesanne ja mida praegu teeb meie Kuressaare turismiinfokeskus,” selgitas ta. Veebilehele tuleb ka mahukas fotoandmebaas, et pakkuda potentsiaalsele turistile Saaremaast ka visuaalset infot.

Print Friendly, PDF & Email
(Vaadatud 33 korda, sh täna 1)