Reisija hajameelsus sundis bussi Kuivastusse naasma (7)

Parvlaeval bussist maha jäänud reisija pärast pöördus buss pühapäeval Orissaarest tagasi Kuivastusse. Naisreisija oli bussi jätnud ka oma üleriided.

“Naine oli praami peal ära eksinud ega osanud bussi väljumise ajaks alla tulla. Vaatasin veel oma ketta pealt, et kas ma äkki varem punuma ei pannud. Ei, kõik oli graafikus,” rääkis Hansabussi bussijuht Jüri Selge Oma Saarele.
Kahjuks ei olnud pühapäeval võimalik parvlaeval ekselnud reisijat kohe ka teise bussi peale panna, kuna rohkem neid sel ajal Kuressaare poole minemas ei olnud. Seepärast pööras Selge Orissaares bussinina taas Kuivastu poole ja läks õnnetule reisijale järele.

“Rääkisin inimestele ära, milles asi. Õnneks ei olnud bussis palju reisijaid,” sõnas enam kui 30 aastat bussirooli hoidnud sohver.
“Ta oli vist veel pooleldi šokis, aga väga liigutatud, tänades nii bussijuhti kui ka kõiki kaasreisijaid,” kirjeldas Kuivastus bussi astunud naise reageeringut Tallinnast sama bussiga Kuressaarde sõitnud reisija. “Naine vabandas, süüdistas ennast hooletuse pärast. Arvatavasti oli tegu saarlasega,” sõnas juhtust rääkinud Tallinnas elav saarlanna.

Bussijuht Jüri Selge meenutas veel mõnda sarnast juhtumit. Möödunud sügisel “kadus” parvlaeval ära üks 13 naisreisijast.
“Kujutage ette. Kõik reisijad olid naised. Mina olin kui sultan nende hulgas. Sõitsime Kuressaarest Tallinna. Järsku Virtsus keegi avastas, et üks reisija on maha jäänud – asjad on, aga inimest pole,” kirjeldas bussijuht. Mees kahtlustas, et äkki läks reisija Tartu bussi peale (“Mis sest, et Expressbuss on valge ja meie buss hõbedane, mõned reisijad ei tee nendel vahet.”). Ta keeras otsa ringi ja pidas vastu tulnud Tartu bussi kinni. Naist seal polnud.

Lihulas tuletasid reisijad meelde, et laeval oli üks blondiin laua taga maganud. Pärast selgus, et see oligi kadunud reisija. “Ta sai ühe sõiduki peale ja sõitis järele. Kedagi ta ei süüdistanud, öeldes, et jäi lihtsalt magama,” tuletas bussijuht meelde poole aasta tagust juhtumit.
“Oleme ennekõike inimesed ja siis bussijuhid,” ütles bussijuht Jüri Selge välja oma moto, mille järgi reisijaid teenindada.


Reisijad kiidavad

Firma Hansabuss kodulehel on nii mõnedki positiivsed hinnangud saarlastest reisijatelt.
Postitus mullu 12. oktoobrist: “Ma pole siiani veel kohanud nii head teenindamist bussiga sõites. Bussijuht (nime kahjuks ei tea) oli tipptasemel klienditeenindaja. Ta oskab inimestega ideaalselt suhelda ja tekitab kindlustunde.”

Möödunud aasta 9. juulil on tänulik saarlane kirjutanud: “Oli väga meeldiv teenindus. Bussijuht tervitas viisakalt reisijaid ja jagas reisi vältel veel mitmel korral infot. Samuti oli meeldiv üllatus istmete taskutes olevad infokaardid. Tunne oli nagu lennukis. Sõidan igal aastal mitu korda Saaremaa ja Tallinna vahet, aga pole sellist teenindust varem kordagi kogenud.”

Print Friendly, PDF & Email
(Vaadatud 58 korda, sh täna 1)