Juba järgmisel nädala alustab Rohuküla ja Heltermaa sadamates tööd e-sadama süsteem. See erineb praegusest sadama korraldusest ja laadimisüsteemist peamiselt sellega, et suur osa tegevusest käib läbi arvutite. Kasvõi alates sellest, et süsteem määrab kuhu sind laevas paigutatakse, kuni selleni, laevale pääsemiseks on sadamas vaja teha vaid üks telefonikõne.
Edasi loe laupäevasest Oma Saarest.
(Vaadatud 23 korda, sh täna 1)
Aga kui mul juhtumisi ei ole telefoni või on aku tühi,mis siis saab?
Tule taevas appi!!!!!
Ja kuidas välismaalastega lood, kas keel ainult eesti või saavad külaised ka aru kuidas moblaga praamile saaks? Seda peaks laevafirma omal leheküljel näiteks inglise keelel selgitama.
Vinge, varsti tulevad virtuaalsadamad ka. Siis pole miskit muud, kui põruta e-piletiga virtuaalsadamast tuulelaevaga otse universumi avarustesse. Oh seda innovatiivsust küll! Kui aga peaks olema veidi tuult, või vesi madal, või jää paks, siis elu ja laevaliiklus seisab. Ei aita siis ei e-pilet, virtuaalsadam, ega tuulelaevad.
Või e-pilet? Aga kuidas siis need inimesed sõita saavad, kellel arvutit ei olegi. Teatavasti peaks demokraatlikus riigis olema inimesel valikuvõimalusi. Mis õigusega sunnitakse kliente mingisse kitsasse tupikusse.
Kodulehel võiks tõepoolest juba selgitav tekst üleval olla ja samuti oleks tore saada eespoololevatele küsimustele konkreetsed vastused.