Eile õhtul jäi taas tehnilistel põhjustel ära lend liinil Tallinn–Kuressaare–Tallinn ning reisijad toimetati sihtkohta bussiga.
“Lennuohutusest lähtuvalt ei lubata lennukit liinile, kui ei olda veendunud, et lennu sooritamine on 100% ohutu,” märkis Estonian Airi pressiesindaja Ilona Eskelinen, paludes vabandust reisijatele tekitatud ebamugavuste pärast.
Tema sõnul seavad praegused sügisesed ilmastikuolud, eelkõige suur niiskuseprotsent ja nullilähedane temperatuur, tavapärasest suurema koormuse nii lennumasinatele kui ka nende erinevatele süsteemidele.
Viimaste päevade jooksul on Tallinna ja Kuressaare vahelised lennud tehniliste probleemide tõttu ligi kolme tunni jagu edasi lükkunud kahel korral ja üldse ära jäänud kahel korral.
Saare maavalitsus alustas Estonian Airi suhtes järelevalvemenetlust, kuna lennufirma ei ole muudatustest lennugraafikus maavalitsust ette teavitanud. Eile lennufirma seda tegi.
euronõuded.. aga kas riskida ja joptvõimatiga kohale lennata või olla kindel kohalejõudmises ja jätta reis parem ära?
Sõnajalad lendavad oma värtnaga küll igasuguse ilmaga. Neil on küll vanajumal lennu ajal toeks, aga ikkagi.
Ajal, mil lendas JAK-40, oli Kuressaare lennuväli ka varustatud vastava täppislähenemis-süsteemiga. See aga amortiseerus juba aastaks 1999. Uue kaasaegse süsteemi muretsemist on üritatud sellest ajast peale kuid siiani ei ole Tallinnas arvatud seda meile vajalikuks olevat.
Lennuohutusest: parem katkine lennuk maas remondis, kui et katkine lennuk alla kukub…
Kõigile teile, asjatundjaile: hiidlased lendavad igal tööpäeval ilma ühegi probleemita. Kas neile avaldab soe golfi hoovus rohkem mõju? Ei usu! Neil on lihtsalt teine lennukompanii!! MOTT!
Aga pr Ilonale võiks soovitada edaspidi poliitikasse minna sest nii paksu nahaga naisterahvast Eestis teist küll ei leia!
sellest,et hiidlastel on paremad naabrid kui saarlastel,on neil ka parem lennufirma.Appi,Appi,Appi!!!
omalajal Jak-40 sõitis pea iga ilmaga (v.a. udu). Mis lahti on nende tänapäeva lennukitega?