Eile hommikul kella kümne ajal veeres Kuressaare linnaliini buss kesklinnas otsa parklas seisnud sõiduautole.
“Buss hakkas ise liikuma,” ütles pealtnägija Oma Saarele, rõhutades, et juhti sel hetkel bussiroolis ei olnud. “Käis pauk,” kirjeldas teine pealtnägija, kinnitades samuti, et bussijuht seisnud hoopis bussi kõrval.
Sõiduauto omanik, kes töötab lähedal asuvas kohvikus, tuli tänavale täiesti juhuslikult ja märkas, et tema auto ümber sagib palju inimesi.
“Vaatasin, et kuidagi kahtlaselt lähedal on see buss minu autole,” rääkis auto omanik Oma Saarele. Sõiduautol õnneks suuri vigastusi ei olnud, kannatada sai vaid tagumine kaitseraud.
Mõned minutid pärast seda tagurdas Kuressaares Rohu tänaval üks Ford Transit maja ees vastu sõiduautot. Ka selles õnnetuses inimesed vigastada ei saanud.
Kuressaare politseijaoskonna infojuhi Kristi Mägi sõnul politsei nende juhtumite suhtes mingit menetlust ei alusta ning osapooled pöördusid kindlustuse poole.
need bussid ajavad on eakuse tõttu sõites nii kohutavat tossu-haisu, et nende järel sõida kut mustas sudus.
Mis siis veel käsipidurist tahta, seda vast enam polegi…
need kesklinnas töötajad on ka ikka mugavad. Hommikul minnakse tööle ja pargitakse auto kõige lähema võimaliku koha peale ja õhtul võetakse uuesti auto. Pea kõik kesklinna parkimiskohad on nende töötajate poolt terveks päevaks hõivatud. kui nüüd kellegil on vaja kesklinnas asju ajada või korra kuskilt läbi käia, siis peab otsima, kuhu võimalik parkida oleks korraks, sest vabu kohti on vähe. Tuleks uuesti kehtestada tasuline parkimine, aga selle muudatusega, et esimene tund või kaks oleks parkimine tasuta. Sedasi saaks nende mugavate kesklinna töötajate autodest lahti.
§64. Juht peab olema tähelepanelik teel ja teeservas seisvate või liikuvate vähekaitstud liiklejate suhtes, vältima nende ohustamist ja neile kahju tekitamist.
§149. Enne sõiduki juurest lahkumist (KA SÕIDUKI KÕRVAL SEISMINE!!!) peab juht rakendama abinõusid, mis väldiksid sõiduki iseenesliku liikuma hakkamise ja tõkestaksid selle omavolilise kasutamise.
Kaupo jutus on iva.
Valimiseelsel ajal võttis OmaSaare peatoimetaja küll seisukoha, et OSi arvamusküljel volikogudesse kandideerijatele eraldi sõna ei anta, vaid kõik saavad võrdsetel alustel “Räägime asjast” kirjutiste raames.
“Räägime asjast – Kuressaare” põhjal ei pea aga volikokku kandideerijad parkimiskorraldust linnas mainimisväärseks probleemiks.
OmaSaar on aga sõltumatu ajaleht. Vähemalt ei sõltu OmaSaar OmaSaare peatoimetaja arvamusest ;) ja avaldas ikkagi arvamusküljel kahe kandidaadi kirjutise “Vastukaja: “Minna või mitte minna, selles on küsimus””
http://www.omasaar.ee/index.php?content=artiklid&sub=2&artid=15546
kus siiski on viidatud ka Kaupo tõstatatud probleemile:
“…järelevalve avalikus kohas käitumise üle, parkimisega tegelemine (Kuressaares ei tegele parkimiskorraldusega mitte ükski institutsioon ja tulemuseks on tõeline segadus) jne….”
Kuhu siis need töötajad oma auto panema peavad? Kui parkimine on lubatud, miks nad peaks auto võimalikult kaugesse kohta parkima, kui lähedal on see lubatud. Ebaloogiline ju.
Kas see auto mitte valeskohas ei pargi?Või kui pargib lubatud kohas, oleks võinudlähemale sõita
toimetus
01.10.09, 09:34
võimalus esitatud küsimustele vastata on antud kõikidele
kuressaares kandideerivatele nimekirjadele. kas need seda kasutavad,
on nende endi valik. eilse seisuga on kindlasti lubanud vastata
referomierakond.
Toimetusele.
…
Sõltumatus ajalehes saavad erakondade ja valimisliitude kandidaadid sõna võimalikult võrdsetel tingimustel. Seega ei saa valimistulemuste selgumiseni lehe arvamuskülgedel oma artikleid avaldada ükski Saare maakonnas volikogusse kandideerija.
…
Te ei loonud sugugi võrdseid võimalusi ei lugejatele ega kandideerijaile. Reformil on võimalus teha nüüd Keski vastusest “ülepakkumine” ja lugejal ei ole ikkagi selgelt pilti, sest OS lõi vastamiseks ebavõrdsed tingimused.
Täiesti loogiline oleks olnud, kui oleksite oodanud ära kõigi vastused (või vastusest keeldumised) ja siis avaldanud ning tõesti “valijad saaksid tutvuda volikogudesse pürgijate lubadustega.”
Täpselt toimetuse sellist käitumist kartsingi kirjutades kirjutise “Valimiste eel: Räägime asjast” kommentaariks:
“…Kas OS mõtleb tõsimeeli, et kuu aja jooksul saab OSi vahendusel 16
Saaremaa omavaitsuste volikogudesse kandideerivad mitukümmend
erakonda ja valimisliitu (+üksikkandidaadid) ammendavalt sõna
kohaliku elu edendamise eelkõige kõige põletavamatel teemadel?!…”
“kuhu siis”le
Kui vaagida põhjendusi, miks Auriga töötajad ei või oma autosid Auriga parklas igale poole parkida, siis pole Kaupo mõte sugugi ebaloogiline.