Säästumarketi hinnasüsteem eksitab ostjaid (13)

Esmaspäeval Kuressaare Kihelkonna maantee Säästumarketist hambaharju ostnud saarlast Helvet tabas ebameeldiv üllatus, kui kassas osutus tema kaup neli krooni kallimaks müügisaalis olnud hinnast.

“Minu ees isegi ei vabandatud,” oli naine nördinud. Saaremaa tarbijakaitse ühingut juhtiva Maie Pihelpuu sõnul ei ole see esimene kord, kus Säästumarketis saalihinnad kassa omadest erinevad.

Poe juhataja Anneli, kes ei soovinud oma perekonnanime avaldada, põhjendas juhtunut üle-eestilise arvutisüsteemiga, kus kaupluseketi peakontoris muudetud hinnad jõuavad küll kassasse, kuid mitte alati töötajateni. “Oleme sellest probleemist teadlikud ning üldjuhul pakume kliendile kassas kauba tagasiostu võimalust,” märkis juhataja.

Helve läks pärast ostu sooritamist tagasi müügisaali, et kontrollida hinda, kas ta mitte valesti ei mäletanud. “Kõik oli täpselt nii, hambahari maksis müügisaalis 35.90, kuid kassas löödi läbi 39.90,” rääkis ta, lisades, et suuremate ostude puhul pole ta kunagi hindu meelde jätnud. Kuna seekord oli aga tegemist üksikute asjadega, siis jäi lihtsalt meelde. “Pöördusin ka saalis olnud müüja poole, tema läks minu murega taharuumi ja sinna ta jäigi, isegi ei vabandanud minu ees. Tunnen, et olen petta saanud,” oli naine rahulolematu.

Kaupluse juhataja kinnitas, et tol päeval tuli töötaja tõesti müügisaalist taharuumi, kuid kuna kohe hakati uut hinnasilti tegema ja see tegevus võttis aega, siis “ilmselt ei jõudnud ostja müüjat ära oodata”. “Oleme tänulikud, kui inimesed hinnaerinevustele osutavad, selliseid asju juhtub suurtes poodides ikka,” märkis Anneli.

Print Friendly, PDF & Email
(Vaadatud 23 korda, sh täna 1)