Tellitud lugu, vol 2 (11)

Kolleeg Raul kirjutas paari nädala eest siinsamas küljel esimese sama pealkirjaga arvamuse. Mind ajendas sama tegema spaaäris tegutsev Geidi Lõuk, kellega olen sel nädalal e-posti teel kirjavahetuses olnud ja kes soovib minult vastuseid kolmele küsimusele. Kuigi Johan SPA juht Geidi Lõuk arvas, et võiksin talle vastata meili teel, arvan, et äkki huvitavad need vastused ka teisi lehelugejaid.

Meie kirjavahetus sai alguse eelmisel nädalal, kui palusin Geidi Lõugult kommentaari Johan SPA poole miljoni krooni kanti ulatuvatele maksuvõlgadele. Arusaadav, et majanduses läheb halvasti ja see kajastub ka firmade suutlikkuses makse maksta. Johani spaa on ses mõttes Kuressaares erand, et läks käiku uutest tegijatest viimasena ja ilmselt mitte eriti suure hooga.

Kevadel, vahetult enne hooaega, jalutas sealt teatud põhjustel minema suur osa personalist, kuid see on hoopis teine teema.

Geidi Lõuk arvas mulle tagasi helistades, et tema ettevõtte maksuvõlgade numbrilisi näitajaid välja tuua ei oleks ilus ega teeks firma olukorda sugugi paremaks. Jah, ei teeks tõesti, nõustusin, kuid ajaleht ei ole ka selleks mõeldud, et ainult ilusatest asjadest kirjutada.

Saatsin valmis uudise neljapäeval meiliga Geidi Lõugule, pakkudes samas võimalust see kommenteeritult tagasi saata. Kahe tööpäeva jooksul vastust ei tulnud ja lugu ilmus esmaspäevases Oma Saares.
Ma ei kirjuta pikemalt Geidi Lõugu esmaspäevast alates saadetud meilide sisust. Toon aga ära need kolm küsimust, millele ta minu vastust soovib.

1. Mis oli artikli eesmärk?
2. Kellele oli see artikkel suunatud?
3. Kes selle tellis?

Ja vastused: Kõikide uudislugude eesmärk on kajastada teemasid, mis on olulised. Kindlasti ei meeldi kõik käsitlused kõikidele inimestele, kuid seda ei saa üks ajaleht endale eesmärgiks seada. Artikkel oli suunatud Oma Saare lugejatele ja kõikidele teistele huvilistele. Artikli tellis Ain Lember.

Print Friendly, PDF & Email
(Vaadatud 219 korda, sh täna 1)