Bussijaama elektrooniline tabloo lihtsustab piletimüüjate tööd (4)

Juba pea pool aastat on Kuressaare bussijaama seinal elektrooniline ajatabloo, millelt reisijad bussigraafikuid jälgida võivad. Klienditeenindajad saavad tänu sellele pühenduda rohkem oma põhitööle – piletite müümisele.

Kuressaare bussijaama klienditeenindaja Reeda Rand sõnas, et elektroonilise tabloo tõttu on töö veidi lihtsam küll. “Aga kui inimesed ikka aru ei saa, siis küsitakse ka,” lisas Rand. Kuressaare bussijaama juhataja Aare Lehtsi sõnul on 1. veebruarist piletikassade juures seinal olev tabloo inimestelt positiivse vastukaja saanud. Lehtsi sõnul on kaasaegsemad inimesed, peamiselt noored ja välismaalased, tabloo kergelt omaks võtnud. Vanemad aga ei saa sellest kas aru või ei näe.

Eile päeval bussijaamas viibinud pensionär Asta ütleski, et tema kuuleb sellest tabloost esimest korda. “Ma lähen kogu aeg sama bussiga ja tean, mis kell see välja sõidab,” ei näinud pensionär tabloo vajadust enda jaoks.
Infotehnoloog Siim Vöörmanni sõnul on tabloo ekraan jagatud kaheks: ülemisel poolel on välja toodud kümme järgmisena väljuvat reisi, alumisel terve päeva liinid.

Infot uuendatase iga nelja minuti tagant. Bussijaama juhataja Lehtsi sõnul on ajatabloo puhul positiivne külg veel see, et ekraani kaudu saab kergelt edastada infot liinimuutuste ja ärajäävate busside kohta. Lisaks informatiivsele tabloole on ootepaviljonis ka teine ekraan ajaviiteprogrammiga.

Print Friendly, PDF & Email
(Vaadatud 81 korda, sh täna 1)