Mai keskel Neste automaattanklast kütust ostma läinud klient sisestas automaati küll rahasumma, kuid kütust vastu ei saanud.
“Seisin seal nõutult ning mõne aja pärast tuli automaadist välja tšekk, mis kinnitas, et ma olin raha sisse pannud, aga kütust võtsin 0 krooni eest,” rääkis tundmatuks jääda sooviv klient (nimi toimetusele teada).
Naise sõnul helistas ta tšekil olnud klienditeenindusnumbril ja sealt küsiti tema andmed ning lubati uuesti ühendust võtta ja raha paari päeva jooksul tagasi kanda.
Neste klienditeenindaja tõi kliendile põhjenduseks selle, et samal ajal oli automaattankla kallal töötaja, kelle tegevus võis ka sellise olukorra põhjustada. Kliendi arvates oleks see töötaja võinud teda hoiatada või mingeid juhtnööre tegutsemiseks anda.
“Kui noored tulevad Saaremaale aega veetma ja tagasi sõitmiseks sisestavad raha tanklasse ning siis ei saa ei raha ega kütust,” ütles klient, “mis see siis aitab, et inimene paari päeva pärast selle raha tagasi saab – kas ta niikaua seisab seal või?”
Neste kontorist eile õhtul kommentaari juhtunu kohta saada ei õnnestunud, kuid 24-tunnisest klienditeenindusest öeldi Oma Saarele, et kui on juhtunud, et automaatjaam ei anna kütust, tuleb kindlasti võtta kviitung ning seejärel helistada klienditeenindustelefonil.
“Meie võtame inimese andmed ja edastame need jaamahaldurile, kes võtab inimesega ühendust,” rääkis klienditeenindaja, lisades, et jaamahaldur kontrollib videolinti ja inimene saab oma raha kindlasti tagasi. Põhjuseks, miks säärane asi juhtus, tõi klienditeenindaja selle, et tõenäoliselt ei olnud eelmine tankija püstolit korralikult tagasi asetanud ning seetõttu ei saanudki järgmine klient tankida.
Oma Saare toimetuse poole pöördunud naisele ei olnud see juhtum Neste tanklas aga esmakordne. Sama suure rahasumma kaotas ta ka paar kuud tagasi, kuna siis ei taibanud ta tšekki võtta.
See ei ole esimene kord, minuga juhtus nii mitu korda, enne kui kohale jõudis, et tanklat tuleb vahetada.
Ei saa midagi halba öelda tankla kohta, alati kõik toimib. Võib-olla on äpardused juhtunud hoopis kliendi oskamatusest kasutada automaatjaama?
Neste kodumaal on temale välja kuulutatud boikot. Ikka monopoolse seisundi ärakasutamise ja ülbuse pärast. Ehk tuleks meilgi sellega ühineda.
Minul on kõikide Saaremaal tegustevate tanklate kliendikaardid v.a. Neste. Lihtasalt ei kasuta seda. Olen väga ragul: hinnas võidan.
mul juhtus sama lugu,polnud isegi tsekki kuid raha kanti arvele üle .kes teeb sel ikka juhtub tanklat seepärast küll vahetama ei hakka.
Mitu korda on juhtunud, et tuleb püstolit kord-paar “varnas” loksutada, et arvuti tunneks ära, et eelmine klient on püstoli ära pannud. Vahel olen püstoli pannud paaki enne, kui automaadi juures maksan ja siis peale seda ei piiksugi. Siis olen lihtsalt kütuse võtmise katkestanud (selleks antakse 5 min aega) ja uuesti otsast peale alustanud (püstol tagasi “varna” jne). Aga see jah kaardiga maksmise puhul. Sularahaga vist nii võimelda ei saa. Arvan, et mingi nublakas on lihtsalt kulunud, mis peaks püstoli “varna” riputamise ära tundma. Kütusemüüjad, ärge koonerdage, vahetage jubin uue vastu! Aga Soome kütusemüüjate boikott on asjalik üleskutse, meil Statoili ja Neste kartellinduse juures võiks isegi seda teha. Ammu teada, et kui Soomes ja Eestis kütuselt maksud maha arvata, siis on Eestis kütuse omahind suurem kui Soomes. Kui kütuseliitri hind ületab 20 krooni, siis arvatavasti hakkab midagi toimuma.
jobud, kasutage piiks-piiks laenu kui ei jaksa oma hobusel e kaera jagada. Auto jaksad osta aga paarsada 500 krooni paari päeva ootamise pärast oled suremas. Tehke rohkem jalgrattamatke noored.
oli natuke teistsugune juhtum paar kuud tagasi, kus jäin samuti rahast ilma, aga mina sain samal päeval tagasi ja ei oleks olnud vahet ka kui oleks pidanud paar päeva ootama. Tšekki keegi ei küsinud minu käest ja väga viisakalt suhtuti
Jüri, räägi mulle ka kust odavat benssu saab.