Lähitulevikus plaanitakse Kuressaare linna heakorratelefoni (1)

Kuressaare linnavalitsus kavatseb kevadel avada heakorratelefoni, mille abil lihtsustub kodanike kaebuste jõudmine õigesse kohta ning mis tagab kiirema reageerimise ametnike poolt.

“See on juba ammuaegne soov, et Kuressaare sellise telefoniliini saaks, mis aitaks kodanikel meid probleemidest teavitada – loodame ka kodanikualgatuse aktiviseerumist,” ütles Oma Saarele Kuressaare linna heakorra ja haljastuse spetsialist Kaljo Ellik. Tema sõnul loodetakse sellega tõsta ka inimeste tähelepanelikkust ümbritseva suhtes.

Ellik selgitas, et linnavalitsuse tööaegadel hakkab telefoninumbril vastama reaalne inimene, väljaspool tööaega aga on kodanikel võimalus jätta oma mured automaatvastajale. Ellik ütles, et numbrile võib nii helistada kui saata sms-e.

“Kui teekattes on auk, tänaval mõni hulkuv loom, kusagil on prügi maha loobitud, rüüstatud või mis iganes – me tahame, et kodanik teavitaks meid sellest ja me saaksime selle vastu midagi ette võtta,” rääkis Ellik ja täpsustas, et kui telefonile on teade laekunud, võtab heakorraametnik ise ühendust vajaliku koostööpartneriga.

Kõnehinna kohta ei osanud heakorra spetsialist veel midagi kindlat öelda. “Ei tea, kas päris tasuta liiniks seda teha saab, aga proovime loomulikult võimalikult väikest tasu küsida,” sõnas Ellik.

Lahtine on veel ka liini avamiskuupäev. Kaljo Ellik lubas vaid, et linna sünnipäevaks 8. mail on liin juba avatud.

Tartus on sarnane heakorratelefon töötanud juba neli aastat. Tartu abilinnapea Margus Hansoni sõnul on telefon kaasa aidanud linna arengule ja heakorra paranemisele. “Inimesed võtsid liini üllatavalt kiiresti omaks ja hakkasid teavitama meid linnatänavatel toimuvast,” lausus Hanson.

Print Friendly, PDF & Email
(Vaadatud 23 korda, sh täna 1)