Juhtkiri: Ka Saaremaa vajab tunnuslauset (3)

Juhtkiri: Ka Saaremaa vajab tunnuslauset

 

90-ndate aastate lõpus hakati Eestis arutlema riikliku ja rahvusliku sümboolika uuendamise vajaduse üle. Vapile, lipule ja hümnile püüti leida paremini turustatavaid alternatiive.

Paljud asutused hakkasid mõtlema tunnuslausete ja logode loomise peale. Tänaseks päevaks on sellesse valdkonda investeeritud miljoneid kroone.

Mitmed maakonnad ja linnad on sellega ka edukalt toime tulnud: “Põlvamaa – rohelisem elu!”, “Pärnu – ela või ise”, “Tartu – heade mõtete linn”.

Plaanide kohaselt hakkavad ka Saaremaa turismiettevõtted lähiajal meie tunnuslause loomisega tegelema. Nii suur turismist sõltuv piirkond ei saa toetuda vaid kõikidele teada-tuntud lausele, mis Saaremaa viina reklaamib.

Nagu ütleb Kuressaare turismiinfokeskuse juhataja Karmen Paju: “Kadakad, õlu ja vaikus tänapäeva tingimustes enam ei müü.” Tulevikus peaks tunnuslause aitama Saaremaad paremini turustada.

Print Friendly, PDF & Email
(Vaadatud 18 korda, sh täna 1)